Tuulilasin pesuri ei pelaa ?? Kiireinen!
Valvoja: ffp jäsenet
Tuulilasin pesuri ei pelaa ?? Kiireinen!
Moro. Mulla olis -99 3B mallin Tdi passatti, jossa ei ole ollu ongelmaa ja jos on ollu niin itse oon korjannu ja huoltanu, mut nyt tuli probleema jota pitää sit kysyy viisaammilta ja kokeneemmilta. Ongelma on se että tuulilasin pesuri ei pelaa. Sulake on OK, johdot ja letkut pitäis lyhyen silmäilyn jälkeen olla paikoillaan ja kunnossa. Kun vedän viiksestä niin pyyhkijät ja ajovalojen pesurit pelaa mut lasille ei tuu vettä :( otin sit yleismittarilla mittaa siitä "ylemmän pumpun johdosta" ja kaveri veti viiksestä mut ei antanu minkäänlaisia lukemia. Eikö se ylempi pumppu ole tuulilasin pesuri ja alempi ajovalojen vai olenko oikeassa?? onko kenellekkään sattunu samallaista vikaa ? tarvitsisin pikaisia vastauksia koska täällä pohjoisessa on loskassa tympee ajaa pelkillä pyyhkijöillä :(
Minäkin olen sitä mieltä että justiin nuo 3B:t on aika paskoja vehkeitä kun on ongelmia ja ominaisuuksia jatkuvasti. Ja tympeetä se on olla ajamattakin, vaikkei olis iha pohjosessakaan. Yleensä tulee kiire justii sillo ku ne hajoo, mut ei se monestikaan auta asiaa vaikka laittas montaki huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä.
Viiksi voipi olla rikki, toimiiko sillo ku on pyyhkimet päällä ja/tai jos vähä heiluttelet sitä samalla ku vedät?
Lasinpesurin suuttimilta tulevia letkuja seuraamalla voi aika näppärästi paikallistaa oikeen pumpun...
Viiksi voipi olla rikki, toimiiko sillo ku on pyyhkimet päällä ja/tai jos vähä heiluttelet sitä samalla ku vedät?
Lasinpesurin suuttimilta tulevia letkuja seuraamalla voi aika näppärästi paikallistaa oikeen pumpun...
ajovalopesurin pumppu on se mistä lähtee paksumpi letku. se pumppu mistä lähtee kapeempi letku on tuulilasinpesurin. ajovalopesurin letku on semmosta sormen paksuista ja tuulilasille menee jotain puolen sentin halkasijan letkua. vilkase että se letku on ehjä siitä konepellin saranan kohdalta. se on oikeestaan ainoa paikka missä sille tulee liikettä.
Ok. Pitää tarkistaa se moottori ja käydä letkut läpi. Kiitos vinkeistä. lisää vinkkejä vielä kaipaisin jos se moottori sattuukin olemaan ehjä ja letkut kans ehjät :P PS. "JariN:lle" että sillä mun volskulla on pian rullattu puoli miljoonaa isoimmitta vioitta. 3B passattia luotettavampaa autoa ei ole mulla ollut. Ja oon ajanu ja testannu monellaista autoa ja merkkiä joista passatti on ollu parhain laadultaan ja ajettavuudeltaan , jos ei tietenkää lasketa Demecin rakentamaa A8:sia. Jos ei ole 3B passattia omistanu niin ei sitä kannata haukkua omien luulojen perusteella !!
Ei kannattais tulokkaana puuttua asioihin joista ei mitään tiedä. Mutta sullekkin tiedoksi, että on mulla ollu niitä useampikin, tosin ei noin loppuunajettuja.
Ylenpalttisen huuto- ja kysymysmerkkien viljelyn lisäksi tuo huvitti:
Mutta kyllä se siitä, pikkuhiljaa :)
Ylenpalttisen huuto- ja kysymysmerkkien viljelyn lisäksi tuo huvitti:
-99 3B mallin Tdi passatti, jossa ei ole ollu ongelmaa ja jos on ollu niin itse oon korjannu ja huoltanu
Mutta kyllä se siitä, pikkuhiljaa :)
Hohhoijaa... Onpa melko lapsellista touhua.
" Ei kannattais tulokkaana puuttua asioihin joista ei mitään tiedä." Hoh hoh että naurattaa tollanen lapsellisuus.
Vaikka oonki tulokas niin ei se sitä sano että en tiedä asioita. jos joku on ollu tällä foorumilla kirjautuneena pitempään, niin ei se välttämättä tee "tulokkaasta" parempaa! Jotku on vain taitanu ajella niillä "Maanatai päivän malleilla" tai nousta vaan väärällä jalalla.
" Ei kannattais tulokkaana puuttua asioihin joista ei mitään tiedä." Hoh hoh että naurattaa tollanen lapsellisuus.
Vaikka oonki tulokas niin ei se sitä sano että en tiedä asioita. jos joku on ollu tällä foorumilla kirjautuneena pitempään, niin ei se välttämättä tee "tulokkaasta" parempaa! Jotku on vain taitanu ajella niillä "Maanatai päivän malleilla" tai nousta vaan väärällä jalalla.
Asia korjattu
Vika korjattu. Moottori oli kuin olikin palanut. Uuden sain paikalliselta vianorilta :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”