Ilmeni "jännä" voimakas tärinä ohjauspyörässä viikonloppuna. Veto päällä auto kulkee suoraan eikä ratissa tunnu mitään ylimääräisiä värinöitä, ei vetele eikä poukkoile. Mutta heti kun nostaa kaasun ylös moottorijarrutukseen ratti alkaa "vispaamaan" ees-taas parin sentin nopealla liikkeellä. Kädet ei riitä rauhoittamaan liikettä. Jarrutus rauhoittaa rattia. Tämmä yli 60 kilsan nopeuksissa.
Liikkeelle lähtiessä saatta hiljaa kolahtaa kerran ja täyskäännöksessä narahtelee silloin tällöin. Vetarit vaihdettu kummallekkin puolelle viime kesänä joten mikäköhän nyt meni vaihtoon?
Voinko itse helposti tarkistaa jotain etupään alustasta? Ja autohan on se profiilissa oleva pasuuna.
Jep, jep, olen toki viemässä autoa ensi viikolla asiantuntevaan huoltoon. Mukavempi vaan viedä jos hiemankin osaa arvioida huollon laajuutta (maksun suuruutta) ennakkoon...
Raidetangon pää - vai jokin muu vika?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa