Kesärenkaat netin kautta?
Valvoja: ffp jäsenet
Kesärenkaat netin kautta?
Pitäis pikkuhiljaa ruveta katteleen renkaita noille uusille kesävanteille ja tähän asti oon hommannu renkaani rengas-onlinen kautta, mutta tuntuu että siellä on alkanu hinnat nousemaan pikkuhiljaa ylemmäs ja ylemmäs...
Kymysys tässä siis kuuluukin, että onkos olemassa muita vastaavia nettipuljuja joista jengi on renkaita tilannu? Vianorin sivut yms. tuntuu löytävän aika heikosti esim. 215/35-19" -kumeja jollasia oon hakemassa. Tekniikan Maailmasta luin joskus mainoksen jostain suomalaisesta nettipuljusta joka uhkaili myyvänsä renkaita edullisesti, mut hitto ku ei tullu otettua sillon sitä nettiosotetta ylös... :/
Täällä kun pidetään vieläkin niin suolasia hintoja tossa kylän ainoossa rengasliikkeessä, et edelleen on järkevämpää tilata muualta.
Kymysys tässä siis kuuluukin, että onkos olemassa muita vastaavia nettipuljuja joista jengi on renkaita tilannu? Vianorin sivut yms. tuntuu löytävän aika heikosti esim. 215/35-19" -kumeja jollasia oon hakemassa. Tekniikan Maailmasta luin joskus mainoksen jostain suomalaisesta nettipuljusta joka uhkaili myyvänsä renkaita edullisesti, mut hitto ku ei tullu otettua sillon sitä nettiosotetta ylös... :/
Täällä kun pidetään vieläkin niin suolasia hintoja tossa kylän ainoossa rengasliikkeessä, et edelleen on järkevämpää tilata muualta.
Tuolta on joskus tullut tilailtua. Silloin ainakin piti maksu suorittaa etukäteen tilille, toimituksessa kesti hieman juurikin tuon takia että lähettivät renkaat vasta kun suoritus näkyy heidän tilillään. En tiedä onko yhtään sen halvempaa kuin rengasonlinella..
Niin ja tuo suomalainen putiikki varmaan oli Vannetukku
Niin ja tuo suomalainen putiikki varmaan oli Vannetukku
Viimeksi muokannut Ripa, 12.1.2008 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yks suomalainen nettipulju on www.vannetukku.fi, joka ainakin viime kesänä teki aika hyviä tarjouksia. Nähtäväksi jää, onko suosio nostanut hintoja vai pysyykö edullisena. (Ei ole sidoksia ko. firmaan.)
http://www.aluvanne.com, sieltä näytti löytyvän Kumhon 215/35/19 hintaan 590€ , en sitten tiedä mikä Kumho on kysessä. Löytyy Hintataulukot -> Kesärenkaat 07
http://www.rengas-vanne.fi/
Tuollainenkin on. Tosin ei näyttänyt olevan tuota kokoa mitä hait, mutta johtuneeko vuoden ajasta vai mistä.
Tuollainenkin on. Tosin ei näyttänyt olevan tuota kokoa mitä hait, mutta johtuneeko vuoden ajasta vai mistä.
Onko toi rengas-online miten luotettava ku pitää rahat etukäteen siirtää niiden tilille. Sitte yks kyssäri vielä, että jos tilaan renkaat rengas-onlinestä ja vanteet ostan muualta, niin tarviiko siihen vielä jonkun sisäkumin erikseen missä se ilma pysyy renkaassa, vai sisältääkö se rengas sen sisäkumin vai wtf?
Täällä enemmänkin juttua rengas-onlinesta:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=54099
Itselläni ainakin kaupat toimivat todella hienosti heidän kanssaan.
Nykyaikaiset tubeless renkaat tiivistyvät vanteeseen, jolloin sisäkumia ei tarvita.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=54099
Itselläni ainakin kaupat toimivat todella hienosti heidän kanssaan.
Nykyaikaiset tubeless renkaat tiivistyvät vanteeseen, jolloin sisäkumia ei tarvita.
Rengas onlinessa on ehkä aavistuksen kalliimmat hinnat kuin autothekillä (http://www.en.autothek.com) , mutta se selittyy että autothekillä joutuu kuljetuksesta maksamaan erikseen kun rengas-onlinella kuljetus sisältyy hintaan. Ainakin näin oli kun tilasin viime kesänä.
Rengas onlinessa oli hirmu helppoa asioida ja niillä on muistaakseni suomen kielinen asiakaspalvelu ja tilisuomessa.
Paikallisella ostarilla ihmettelivät kun rullailin kumit ulos R-kioskista ;-)
Rengas onlinessa oli hirmu helppoa asioida ja niillä on muistaakseni suomen kielinen asiakaspalvelu ja tilisuomessa.
Paikallisella ostarilla ihmettelivät kun rullailin kumit ulos R-kioskista ;-)
Ebaysta olen pakuun hankkinut erikoisemman kokoiset ja raskaamman painoluokan renkaat hyvin edukkaasti. Jos ei ole kiire, voi laittaa hakuagentin etsimään kohdalle sattuvia kokoja. Mainittua 235/35R19 renkaita tosin löytyy ihan suoralla haullakin.
www.reifenversand.com
Tuolta oon tilaillu pyöriin ja autoihin jonkin verran kumeja, asiallinen kauppa vaikkei kaikissa aina halvin. Toimitus on ollut huomattavasti parempi kuin rengasonline:lla.
Tuolta oon tilaillu pyöriin ja autoihin jonkin verran kumeja, asiallinen kauppa vaikkei kaikissa aina halvin. Toimitus on ollut huomattavasti parempi kuin rengasonline:lla.
PK kirjoitti:www.reifenversand.com
Kyllä sitä nyt sitten kerrotaan halpoja liikkeitä kun ensin opiskelija tunkee kaikki rahansa rengas-onlinelle. Samat renkaat olis ollu 20€ halvempia kipaleelta tuolla. Olis jo ryyp..opiskellu pitkän tovin noilla säästöillä..
Joo, reifenversand:lla tulee toimituskulut päälle(riippuen tapauksesta, itsellä vaihdellut 10-40e välillä). Joissain tapauksissa rengasonline on varmasti halvempi, mutta omissa tilauksissa toimitukset sieltä eivät pelanneet. Joten maksan mielummin muutaman kympin enemmän ja tavara on yleensä ollut 7vrk sisällä kotiovella, olettaen että tavaraa on varastossa jonka näkee suoraan sivulta.
Sen verran oon tuolta tilaillu kumeja viimeisen 3 vuoden aikana, että vissiin katsovat välillä mihin kellonaikaan tilaus on tehty(klo:03.30). Laittoivat viimeksi lahjus kelloradion mukaan, että heräisin varmasti aamulla töihin.
Sen verran oon tuolta tilaillu kumeja viimeisen 3 vuoden aikana, että vissiin katsovat välillä mihin kellonaikaan tilaus on tehty(klo:03.30). Laittoivat viimeksi lahjus kelloradion mukaan, että heräisin varmasti aamulla töihin.
kesärenkaat netistä
itse tilasin rengas onlinesta,tulevat kai saksanmaalta!tilaus tuli täysin ajallaan ja renkaat sai edullisesti.
ehkä nuo hiplekoot eli 18" ja 19" voivat olla halvempia tilaamalla mutta ei paljoa.
17"ostin vastikään,rengas-onlinen hinta oli jotain rapiat 300e sarjalta,samat renkaat tampereelta VANTEILLE ASENNETTUNA 350e.
moni unohtaa renkaita tilatessaan että asennus maksaa helposti sen 50e jos ei ole omia laitteita/muuten vaan suhteita.
17"ostin vastikään,rengas-onlinen hinta oli jotain rapiat 300e sarjalta,samat renkaat tampereelta VANTEILLE ASENNETTUNA 350e.
moni unohtaa renkaita tilatessaan että asennus maksaa helposti sen 50e jos ei ole omia laitteita/muuten vaan suhteita.
Kyllä vaihtuu rengasliike, jos 50e pyytävät asennuksesta. Viime keväänä kun edellisen kerran renkaita laitatin vanteille, maksoi asennus 30e. Mielestäni sekin oli melko kallis, tosin kaveri teki kyllä melkein tunnin töitä. Niin joo ja laitettiin ne alle samalla, jotkut paikat nyhtää siitäkin erikseen maksun.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”