Patticaddy+pientä nysväämistä IV gti:n kanssa.
Valvoja: ffp jäsenet
Patticaddy+pientä nysväämistä IV gti:n kanssa.
Päätös tehtiin ja annettiin MdComprexin tehtäväksi hommata Saksan maalta
pykälää uudempi Caddy. Kriteerit eivät olleet vaativat koska auto oli tarkoitus käydä läpi ainakin pintapuolin. Uusi väri oli jo päätetty ennen ostoa joten värikin oli vapaa.
Muutaman viikon haeskelun jälkeen Dopi ilmoitti sopivan löytyneen ja auto kohti Suomea. Vesipumppu ja startti vaihtoon. Katsastukseen ja leima lappuun.
Caddy
Caddyn koppi
pykälää uudempi Caddy. Kriteerit eivät olleet vaativat koska auto oli tarkoitus käydä läpi ainakin pintapuolin. Uusi väri oli jo päätetty ennen ostoa joten värikin oli vapaa.
Muutaman viikon haeskelun jälkeen Dopi ilmoitti sopivan löytyneen ja auto kohti Suomea. Vesipumppu ja startti vaihtoon. Katsastukseen ja leima lappuun.
Caddy
Caddyn koppi
Viimeksi muokannut Sakke, 23.1.2008 23:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Autoa käytiin näyttämässä tullin tädille jonka jälkeen alkoi armoton
purkutyö.
Caddyn purkua
Heti alkuvaiheessa tuli selväksi auton vaativan madallusta.
Tallin ovesta ei mahtunut sisään normi pyörillä.
Onneksi nurkkiin oli jäänyt noita pieniä varapyöriä joten perä saatiin riittävän alas.
Varapyörillä
Myös kone (1.9D) ja laatikko purettiin pois.
Keula purettuna
purkutyö.
Caddyn purkua
Heti alkuvaiheessa tuli selväksi auton vaativan madallusta.
Tallin ovesta ei mahtunut sisään normi pyörillä.
Onneksi nurkkiin oli jäänyt noita pieniä varapyöriä joten perä saatiin riittävän alas.
Varapyörillä
Myös kone (1.9D) ja laatikko purettiin pois.
Keula purettuna
Kyllähän tuosta näyttävä tulee. ;) Ei tuolla voi epäonnistua. Bugrunissa oli yksi ihan hienoilla vanteilla.
http://www.ballsdeepcrew.com/gallery/bugrun06/042.jpg
http://www.ballsdeepcrew.com/gallery/bugrun06/042.jpg
Koneesta irrotettiin imusarja puhdistusta varten ja epäilyt suuresta
määrästä mustaa möhnää osoittautui oikeaksi. Tekniikka toimi 200km:n
aikana hyvin poislukien vaihteiston rohinan joten se asennettaisiin takaisin.
Moottori
Vaihteistoon tilattiin kasa laakereita joista äänen epäiltiin tulevan ja kiikutettiin
ehjättäväksi. Viallinen laakeri myös löytyi,kiitokset siitä Harrille ja Järvelälle
koska omat taidot ja työvälineet eivät riittäneet. Moottori saisi taas kaverikseen
hiljaisen laatikon.
Tässä välissä keskityin itse tekemään töitä korin kanssa.
Kylkilistat poistettiin jotka olivat peloista huolimatta ainoastaan liimattu kylkeen.
Kylkikuva
Ovet hiottuna
Pieniä ruostepaikkoja oli ympäri autoa. Kaverilta kivityslaitteet lainaan ja päiväksi
hiekkasateeseen. Ruostepaikka kahvan alla
Peilikolmion takana myös ruostetta
Takakulma oli saanut osumaa ja tarkemmin tutkittaessa todettiin sen jo kertaalleen kitatun.
Takakulma
Takakulman hiontaa
määrästä mustaa möhnää osoittautui oikeaksi. Tekniikka toimi 200km:n
aikana hyvin poislukien vaihteiston rohinan joten se asennettaisiin takaisin.
Moottori
Vaihteistoon tilattiin kasa laakereita joista äänen epäiltiin tulevan ja kiikutettiin
ehjättäväksi. Viallinen laakeri myös löytyi,kiitokset siitä Harrille ja Järvelälle
koska omat taidot ja työvälineet eivät riittäneet. Moottori saisi taas kaverikseen
hiljaisen laatikon.
Tässä välissä keskityin itse tekemään töitä korin kanssa.
Kylkilistat poistettiin jotka olivat peloista huolimatta ainoastaan liimattu kylkeen.
Kylkikuva
Ovet hiottuna
Pieniä ruostepaikkoja oli ympäri autoa. Kaverilta kivityslaitteet lainaan ja päiväksi
hiekkasateeseen. Ruostepaikka kahvan alla
Peilikolmion takana myös ruostetta
Takakulma oli saanut osumaa ja tarkemmin tutkittaessa todettiin sen jo kertaalleen kitatun.
Takakulma
Takakulman hiontaa
Pesuainekaupoille piti myös lähteä koska sisusta oli melkolailla järkky kunnossa.
Kattoverhoilu oli melko ruskea.Tuo vaalea raita alareunassa on oikea väri. Tuota möhnää oli valunut myös pitkin pilareita.
Auto oli ollut Saksassa pullafirman käytössä et ilmeisesti jotain munkkirasvaa mömmö oli.
16" kesäpyörät haettiin mutta sain sovittelun jälkeen onneksi palautettua väärän et:n takia.Soitto Dopille ja uudet Keskinit tilaukseen.
Pohjatyöt olivat myös jo pitkällä.Puskurit oli saatu pohjaväriin ja luukut maalauskuntoon.
Maalarin kiireistä johtuen päätin ruiskuttaa ovet sisäpuolelta itse. Uudeksi väriksi oli siis valittu mikäs muu kuin vaalean sininen.
Koriin ruiskutettiin hiontapohjat ja oviaukot pintaväriin.Pohjavärin hionnan jälkeen auto olisi valmiina pintavärin ruiskutukseen.
Kattoverhoilu oli melko ruskea.Tuo vaalea raita alareunassa on oikea väri. Tuota möhnää oli valunut myös pitkin pilareita.
Auto oli ollut Saksassa pullafirman käytössä et ilmeisesti jotain munkkirasvaa mömmö oli.
16" kesäpyörät haettiin mutta sain sovittelun jälkeen onneksi palautettua väärän et:n takia.Soitto Dopille ja uudet Keskinit tilaukseen.
Pohjatyöt olivat myös jo pitkällä.Puskurit oli saatu pohjaväriin ja luukut maalauskuntoon.
Maalarin kiireistä johtuen päätin ruiskuttaa ovet sisäpuolelta itse. Uudeksi väriksi oli siis valittu mikäs muu kuin vaalean sininen.
Koriin ruiskutettiin hiontapohjat ja oviaukot pintaväriin.Pohjavärin hionnan jälkeen auto olisi valmiina pintavärin ruiskutukseen.
Vaihteisto oli saatu kuntoon Harrin ja Järvelän toimesta.Siitä kiitokset heille. Samalla tilattiin uusi kytkinpaketti Motormarketista.
Tekniikka nostettiin konehuoneeseen jottei tarvitsisi enää maalauksen jälkeen tuhista siellä.
Auto rattaille ja suuntana Automaalaamo Simo Rintanen.
Tervon Miska oli lupautunut viimeistelemään pohjatyöt ja pinnan ruiskutuksen.
Koria peiteltiin hieman,pestiin ja lykättiin kammioon.
Maalari työnsä ääreen ja sinistä pintaa alkoi valmistumaan.
Lopputulos oli melko sininen edestä ja takaa. Puskurit jäivät vielä odottamaan maalausta.
Tekniikka nostettiin konehuoneeseen jottei tarvitsisi enää maalauksen jälkeen tuhista siellä.
Auto rattaille ja suuntana Automaalaamo Simo Rintanen.
Tervon Miska oli lupautunut viimeistelemään pohjatyöt ja pinnan ruiskutuksen.
Koria peiteltiin hieman,pestiin ja lykättiin kammioon.
Maalari työnsä ääreen ja sinistä pintaa alkoi valmistumaan.
Lopputulos oli melko sininen edestä ja takaa. Puskurit jäivät vielä odottamaan maalausta.
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 22.3.2006 16:17
Se on hiinäjahiinä pitääkö vaihtaa väriä. Kumpi noist sit on se Bilteman sininen.
Biltema vertailu
Puskimia,peilejä ja maskia odotellessa asennettiin alustasarja,ikkunat ja muutakin
mitä voitiin. Alle ruuvattiin Dopin toimittamat 7,5x16 Keskinit 215/40 renkain.
Etukulma
Edestä
Sivukuva
Seuraavaksi sit odottamaan muoviosia maalauksesta.
Biltema vertailu
Puskimia,peilejä ja maskia odotellessa asennettiin alustasarja,ikkunat ja muutakin
mitä voitiin. Alle ruuvattiin Dopin toimittamat 7,5x16 Keskinit 215/40 renkain.
Etukulma
Edestä
Sivukuva
Seuraavaksi sit odottamaan muoviosia maalauksesta.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
kyllä vw:stä ku vw:stä komian saa ku sitä vähän tuunaa ;)
bongasin muuten tänään uusimman vw speedin kannesta juurikin samaa korimallia olevan caddyn.. vähän enemmän laiteltuna.
harmi ku jäi itse lehti ostamatta.
tuli väistämättä tämä mieleen ja että mitä kaikkea tältäkin saatamme vielä odottaa ;)
jännityksellä seurataan.
bongasin muuten tänään uusimman vw speedin kannesta juurikin samaa korimallia olevan caddyn.. vähän enemmän laiteltuna.
harmi ku jäi itse lehti ostamatta.
tuli väistämättä tämä mieleen ja että mitä kaikkea tältäkin saatamme vielä odottaa ;)
jännityksellä seurataan.
Muoviosat sain maalarilta muutama päivä korin maalauksen jälkeen joten nekin saataisiin nopesti paikoilleen. Takalasit oli aikaisemmin viety Dilogoon tummennettavaksi ja nekin olivat valmiit.
Koska kaikki puskurit ja muut muoviosat olivat alkuperäisiä ne sopivat paikoilleen ilman ylimääräistä jumppaa ja kasaus eteni nopeasti.
Smurffi selkäreppunsa kanssa olisi valmiina muutoskatsastukseen.
Caddy kasattuna
Toinen kuva
Kolmaskin
Neljäs vielä
Koska kaikki puskurit ja muut muoviosat olivat alkuperäisiä ne sopivat paikoilleen ilman ylimääräistä jumppaa ja kasaus eteni nopeasti.
Smurffi selkäreppunsa kanssa olisi valmiina muutoskatsastukseen.
Caddy kasattuna
Toinen kuva
Kolmaskin
Neljäs vielä
Lopputulokseen tekijä on itsekin ihmeissään sillä projektin edetessä jännitti lopputulos jonnin verran. Vaihtolistalla ovat vielä juurikin tuo etuhelma sekä valoja.
Sivuvilkut vaihtuvat huonon sopivuutensa takia (irvistävät).
Keula saa myös uudet ajovalot. Maskin vaihtoa on harkittu muttei vielä päätetty.
Seuraavaksi pientä askaretta sisätiloissa ja tekniikkaosastolla.
Sivuvilkut vaihtuvat huonon sopivuutensa takia (irvistävät).
Keula saa myös uudet ajovalot. Maskin vaihtoa on harkittu muttei vielä päätetty.
Seuraavaksi pientä askaretta sisätiloissa ja tekniikkaosastolla.
Rehellisesti sanottuna en olis ikinä uskonu että tuommosesta kopperosta voi saada noin hienon. Ensimmäisten postauksienkin jälkeen vielä mietin, että voiko joku olla tosissaan... Mutta väärässä olin, tuohan on todella tyylikäs laite! Kun rakentajalla on "silmää" niin melkeen mistä tahansa voi saada näyttävän pelin. Lisäpisteet kotiin vielä esimerkillisestä projektitarinasta. *peukku*
Tuonne konttipuoleen on jo osittain väännetty verhoilua. Vaahtomuovia leikeltiin ensin sopiviin paloihin korin mukaan. Päälle liimattiin verhoiluhuopaa ja paketti liimalla kiinni
kuljetusosastoon. Ei ole vielä valmiina kuin yläosa osittain. Tuota koppaa käytetään edelleen tavaroiden kuljetukseen ja pitäis keksiä seinien alaosaan irrotettavat paneelit
mitkä verhoiltaisiin. Sais sit tarpeen vaatiessa nostettua pois kyydistä.
Kopan verhoilua
Kopan verhoilua 2
Etulyhdyiksi oli ensin tarkoitus laittaa Polo 6N:n PowerLookit mutta niissä olis ollu pikkasen liikaa työtä.
Joten Powerit myyntiin ja tilalle hieman tummempaa.
kuljetusosastoon. Ei ole vielä valmiina kuin yläosa osittain. Tuota koppaa käytetään edelleen tavaroiden kuljetukseen ja pitäis keksiä seinien alaosaan irrotettavat paneelit
mitkä verhoiltaisiin. Sais sit tarpeen vaatiessa nostettua pois kyydistä.
Kopan verhoilua
Kopan verhoilua 2
Etulyhdyiksi oli ensin tarkoitus laittaa Polo 6N:n PowerLookit mutta niissä olis ollu pikkasen liikaa työtä.
Joten Powerit myyntiin ja tilalle hieman tummempaa.
Suoraan vaan valmiskuvat kehiin
Ei tänne kuulu laittaa yhtä "aloituskuvaa" ja sit perään "valmiskuvaa" jonka jälkeen haaveillaan et jos vielä sitä ja tätä... Annetaan tarinan kulkea eteenpäin kuten projektikin kulkeen eli pikkuhiljaa ja välillä kovempaa
kabiinin katolle vois änkee jonkun tuulenohjain systeemin
Ei kait tuota pilaamaan kannata alkaa millään typerillä rekkajutskilla.
Ei kait tuota pilaamaan kannata alkaa millään typerillä rekkajutskilla.
Senhän tietää kokeilematta? Ei sillä, että se olis sinne pakko ähertää, mut ehdotus vain.
Kuten tuossa muiden merkkiharrastajien kans on ollut puhetta niin täällä tuomitaan kaikki ei niin valtavirran mukana menevät ideat ja ajatukset. Tuon kun olis ehdottanut joku muu .. :P.
Onko tällä muuten tarkoitus kuskailla jotain tavaroita ihan enemmänkin vai vaan laitettu kuljetuskalusto eheämpään kuntoon? Meinasin että tuonne takaboksiin vois siinä tapauksessa, ettei tarkotus ole hinata paskasia työkaluja kokoaikaa, rakennella vaikka jotain vaaleaa parkettilattiaa tj ;).
Hei, kattokaas. Sattu tossa silmään kun selailin blocketista itelle vanteita tämmönen kuvatus:
ja tässä itse myynnin linkki: http://www.blocket.se/vi/9552455.htm?ca=5_s

ja tässä itse myynnin linkki: http://www.blocket.se/vi/9552455.htm?ca=5_s
Kyllähän tuosta näyttävä tulee. ;) Ei tuolla voi epäonnistua. Bugrunissa oli yksi ihan hienoilla vanteilla.
http://www.ballsdeepcrew.com/gallery/bugrun06/042.jpg
eskimo: mulle on aivan sama vaikka kuka ehdottais kabiinin
katolle tuuliohjainta niin mun mielestäni se ei tuohon sovi, tuonne tavaratilan katolle joku aivan hillitty voi olla eriasia mut epäilen sitäkin vahvasti.
Kaikki toki saa tehdä autolleen sen mitä haluaa, ei se mua haittaa jos auto näyttää rumalta kun en itse sillä ajele;-)
katolle tuuliohjainta niin mun mielestäni se ei tuohon sovi, tuonne tavaratilan katolle joku aivan hillitty voi olla eriasia mut epäilen sitäkin vahvasti.
Kaikki toki saa tehdä autolleen sen mitä haluaa, ei se mua haittaa jos auto näyttää rumalta kun en itse sillä ajele;-)
Ei hemmetti tohon mikään tuuliohjain sovi - yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan. Takapäästä oisin jättänyt hinauslenkin, sekä pyyhkimen pois sekä irrotettava koukku kiinteän tilalle - mikäli koukun laittaa. Etupäästä polo lookkia vähemmäksi erilaisilla valoilla, sekä maski/etuhelma viritelmällä ja vois olla siinä. Väri pitäis tietty vaan olla punainen tai viininpunainen :-)
Mitä toi sisällä ollut keltainen mönjä oli? purikko ihan kojelautaa myöten romppeet pois ja pesit kunnolla? Entä äänieristyksen kanssa?
Mitäs sinne etummaisen pellin alle tuli...?
Mitä toi sisällä ollut keltainen mönjä oli? purikko ihan kojelautaa myöten romppeet pois ja pesit kunnolla? Entä äänieristyksen kanssa?
Mitäs sinne etummaisen pellin alle tuli...?
Kuten jo aiemmin kirjoitin oli auto ollut pullafirman käytössä et ilmeisesti munkkirasvaa. Kaikki muut osat paitsi kojetaulu pestiin bikecleanerillä.
Kojetaulu pestään nyt tekniikanvaihdon yhteydessä.Vetolenkkiä on tarvittu jo monta
kertaa et onneks en sitä poistanut. Elintenluovuttaja tuli tänään
ja konehuoneessa majaili ALE moottori. Ja jos lukee pari riviä ylempää niin ajovalot ja etulippa vaihtuu.
Kojetaulu pestään nyt tekniikanvaihdon yhteydessä.Vetolenkkiä on tarvittu jo monta
kertaa et onneks en sitä poistanut. Elintenluovuttaja tuli tänään
ja konehuoneessa majaili ALE moottori. Ja jos lukee pari riviä ylempää niin ajovalot ja etulippa vaihtuu.
Takaosastoon saatu hieman lisää verhoilua.
Kone vaihtunut Tdi tekniikkaan.
Penkit vielä verhoilijalla. Pari metriä sinistä alcantaraa odottaa neulomista.
Penkit pitäis saada ennen Bugrunia paikoilleen.
Etuvalojen kaveriks tarttis löytää Ibizan maski vm96-99
Tuli ostettua talo sekä vaihdettiin emännän auto hieman uudempaan joten
ne vievät tältä projektilta aikaa ja rahaa. Eikä asiaa vie ainakaan eteenpäin puolivuotias koiranpentu.
Kuvia olen otellut ja jatkan projektitarinaa kunhan ehdin.
Kone vaihtunut Tdi tekniikkaan.
Penkit vielä verhoilijalla. Pari metriä sinistä alcantaraa odottaa neulomista.
Penkit pitäis saada ennen Bugrunia paikoilleen.
Etuvalojen kaveriks tarttis löytää Ibizan maski vm96-99
Tuli ostettua talo sekä vaihdettiin emännän auto hieman uudempaan joten
ne vievät tältä projektilta aikaa ja rahaa. Eikä asiaa vie ainakaan eteenpäin puolivuotias koiranpentu.
Kuvia olen otellut ja jatkan projektitarinaa kunhan ehdin.
Noi on Brazilian Polon valot, sopii parhaiten Polo 6kv malleihin (sedan ja farkku). Noi on ilmeisesti helpompi sovittaa facelift malleihin, mutta menee myös siihen vanhempaan. Polo 6N ja 6N2 malleihin noita on edes turha yrittää, ibizaan ja cordobaan saattaisi saada tekemällä sopimaan.
Noita saa e-maililla tilaamalla osoitteesta [email protected]. Hinta on 224€ postikuluineen.
Noita saa e-maililla tilaamalla osoitteesta [email protected]. Hinta on 224€ postikuluineen.
Päivitän taas tätäkin välillä.
Eli tekniikka siis otettiin farkku polosta(ALE) ja istutettiin Caddyyn laatikkoineen,coolereineen ja johtosarjoineen.
Kojetaulu irroitettiin jotta sähköjen vaihto kävisi helpommin.
Vanha moottori irroitettiin sähköineen yhdessä nipussa.
Tdi siirtyi caddyyn pienen puhdistuksen jälkeen.
Alkuperäisen coolerinkin laitoin vaikka kovin pieni olikin. Kai sekin jotain auttaa.
Tuota johtoa olisi saanut olla vähemmänkin.
Varmuuden vuoksi hieman merkkailin liittimiä tussilla jotta löytyy oikea osoite helpommin.Klik
Tuosta tekniikanvaihdosta ovat loput kuvat kadonneet valitettavasti jonnekin bittiavaruuteen.
Eli tekniikka siis otettiin farkku polosta(ALE) ja istutettiin Caddyyn laatikkoineen,coolereineen ja johtosarjoineen.
Kojetaulu irroitettiin jotta sähköjen vaihto kävisi helpommin.
Vanha moottori irroitettiin sähköineen yhdessä nipussa.
Tdi siirtyi caddyyn pienen puhdistuksen jälkeen.
Alkuperäisen coolerinkin laitoin vaikka kovin pieni olikin. Kai sekin jotain auttaa.
Tuota johtoa olisi saanut olla vähemmänkin.
Varmuuden vuoksi hieman merkkailin liittimiä tussilla jotta löytyy oikea osoite helpommin.Klik
Tuosta tekniikanvaihdosta ovat loput kuvat kadonneet valitettavasti jonnekin bittiavaruuteen.
Sisusta harmauteen halusin myös pientä piristystä ja ensimmäisenä käsittelyyn pääsivät nuo jakkarat.
Ensin verhoilu irti penkistä.Sen jälkeen saumat auki ja näin vaihdettavista keskiosista saadaan kaavoja varten malli.
Kuullessani alcantaran hinnan päätin että ainoastaan keskusta uusitaan.
Verhoilu ommeltuna näyttää tällaiselta jaklik.
Valmis verhoilu väännettiin takaisin penkkiin ja siitä pari huonoa kuvaa yksi jakaksi.
Niskatukiin proderattiin samalla caddy teksti alkuperäisestä kopioimalla.
Näillä eväillä sisustasta tuli mielestäni paljon pirteämmän näköinen.
Samalla maalautin myös mittariston kehyksen ja ovenkahvat korin väriin.
Ensin verhoilu irti penkistä.Sen jälkeen saumat auki ja näin vaihdettavista keskiosista saadaan kaavoja varten malli.
Kuullessani alcantaran hinnan päätin että ainoastaan keskusta uusitaan.
Verhoilu ommeltuna näyttää tällaiselta jaklik.
Valmis verhoilu väännettiin takaisin penkkiin ja siitä pari huonoa kuvaa yksi jakaksi.
Niskatukiin proderattiin samalla caddy teksti alkuperäisestä kopioimalla.
Näillä eväillä sisustasta tuli mielestäni paljon pirteämmän näköinen.
Samalla maalautin myös mittariston kehyksen ja ovenkahvat korin väriin.
Niskatuet tehtiin ihan kokeilumielessä ja todennäköisesti paikoilleen myös jäävät.
Mittariston kehys ja ilmaräppänät maalattiin myös testiperiaatteella samalla kun toinen lokasuoja ja etupuskuri + pikkusälää maalattiin uusiksi.
Orggismuovit mustana tallin hyllyllä.
Tuohon kojetauluun olen yrittänyt keksiä jotain mut en oo saanu mitään järkevää aikaseks. 9N Polon kojetaulu olis vaihtoehtona.
Nuo jakkarat on Golf III Gti:stä lähtöisin.
Juu reunakankaat on alkuperäiset.
Caddy DX ??
Mittariston kehys ja ilmaräppänät maalattiin myös testiperiaatteella samalla kun toinen lokasuoja ja etupuskuri + pikkusälää maalattiin uusiksi.
Orggismuovit mustana tallin hyllyllä.
Tuohon kojetauluun olen yrittänyt keksiä jotain mut en oo saanu mitään järkevää aikaseks. 9N Polon kojetaulu olis vaihtoehtona.
Nuo jakkarat on Golf III Gti:stä lähtöisin.
Juu reunakankaat on alkuperäiset.
Caddy DX ??
Pieni tarina perheen toisesta kuljettimestakin tähän samaan kun siihenkin saatiin pientä päivitystä.
Myytiin tuo emännän Golf III ja tilalle MDComprex toimitti pykälää uudemman version.
Värinä mikäs muukaan kuin jazzblau.Niitä kun ei täällä vielä ole montaa :)
Tästä toinen kuva.
Sisällä nahkaa ja automaatti-ilmastointi.
Myytiin tuo emännän Golf III ja tilalle MDComprex toimitti pykälää uudemman version.
Värinä mikäs muukaan kuin jazzblau.Niitä kun ei täällä vielä ole montaa :)
Tästä toinen kuva.
Sisällä nahkaa ja automaatti-ilmastointi.
Ostettaessa oli alla TSW:t mitkä heivattiin heti tallin nurkkaan.
Tuollaisia Keskineitä soviteltiin alle mutta emännän mielipide ratkaisi. Ei käy.
Joten alle väännettiin PSA:n 7x17 vanteet. Renkaina 215/45 Syron kesärenkaat.
Ennen rekisteröintiä pulttasin kiinni myös supersportin alustasarjan korkeus-säädöllä.
Madallusta noin 50mm ja lopputulos = kuva1 ja kuva2
.Tällä kokoonpanolla ajeltu viime kesä eikä alunperin ollut tarkoitus pilata autoa sen enempää.
No heti alkoi se surullisen kuuluisa mopedin pärinä.
Tuollaisia Keskineitä soviteltiin alle mutta emännän mielipide ratkaisi. Ei käy.
Joten alle väännettiin PSA:n 7x17 vanteet. Renkaina 215/45 Syron kesärenkaat.
Ennen rekisteröintiä pulttasin kiinni myös supersportin alustasarjan korkeus-säädöllä.
Madallusta noin 50mm ja lopputulos = kuva1 ja kuva2
.Tällä kokoonpanolla ajeltu viime kesä eikä alunperin ollut tarkoitus pilata autoa sen enempää.
No heti alkoi se surullisen kuuluisa mopedin pärinä.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa