CADDY MK1 Madallussarja

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Racejantteri
-
Viestit: 16
Liittynyt: 20.11.2007 20:47

CADDY MK1 Madallussarja

ViestiKirjoittaja Racejantteri » 13.1.2008 21:51

Onkos kellään tietoa mistä sais tuomosseen caddyyn jonku laisen madallus sarjan
tai sitten jokku säädettävät etu tolpat? Ja paljonkos tuota caddyä kannattaa madaltaa?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 13.1.2008 21:52

Ja paljonkos tuota caddyä kannattaa madaltaa?

Eikös se nyt oo ihan omista mielty myksistä kiinni minkä laisen madalluksen siihen laittaa.

kampe10
-
Viestit: 49
Liittynyt: 12.11.2007 1:02

ViestiKirjoittaja kampe10 » 13.1.2008 22:08

Kyllä keulaa kärsii sen 80mm madaltaa ja taka akseli nostaa lehtipakan pääle..

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 13.1.2008 22:55

etupäähän saa säädettäviä tolppia varmaan useammilta valmistajilta, esim FK:lta löytyy jos halvalla haluaa päästä mutta laatu on mitä on.

takapäässä tosiaan akseliflipillä tippuu reilusti, varmaan 12-15cm? etupäätä voi sitten säädellä maun mukaan.

Jori
-
Viestit: 249
Liittynyt: 29.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Jori » 14.1.2008 10:03

Jääkö muissakin mk1 keulaisissa joustovaraa vielä 80mm jälkeen ennenkuin vetoakseli ottaa
korin runkoaisaan kiinni? Missä tiputuksissa tarvii tehdä koloa aisaan mk1 keulaisissa?

Esim Golf '75 --> tapauksessa?

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 14.1.2008 11:55

Mahtaakohan vetarit ahdistaa ensimmäisenä, kallistuksenvakaaja taitaa ottaa ensin pohjaan kiinni?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 14.1.2008 12:15

Mikäli nyt sattuu semmonen olemaan! Harvassa on...

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 14.1.2008 16:31

Tosiharrastaja vaihtaa 1.6 perusdieseliinsä 1.6GTD:n tekniikan kilkkeineen, jolloin kallistuksenvakaajakin kuuluu pakettiin. Tokihan sellainenkin kannattaa asentaa, jos alustan vaihtaa.
1.6 dieselin madalluksessa yhtä pointtia ei kannata väheksyä: öljypohja tulee jo perusmallissa sen verran alas, että riuskasti madalletussa saattaa ottaa hyvin herkkään kiinni. Itselläni ei madalletussa kädissä onneksi ottanut, mutta madaltamattomassa ykkösessä kyllä ja jonkun muunkin tapauksen tunnen.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 14.1.2008 23:00

Tossa makaa pihalla ykköskopan GTD, eikä ole vakaajaa edessä eikä takana!

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 15.1.2008 10:18

Jaa, ehkä siinä sitten ei sellaista ole vakiona. Omaan kädiin oli vaihdettu GTD -kilkkeet ja auton mukana tuli vakaaja, jota ei oltu asennettu paikoilleen, mutta voihan se olla jostain muustakin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa