Passat -93, lämppärinkenno...

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jate2
-
Viestit: 91
Liittynyt: 19.2.2006 22:35

Passat -93, lämppärinkenno...

ViestiKirjoittaja jate2 » 8.1.2008 19:32

Niinpä tietysti. Päätti sitten Passatti alkaa höyrysaunaksi. Ikkunoita vasta höyrystää ja nestettä katoaa, vähän, mutta katoaa... Eli kennohan se on alkanut tihkumaan ilmeisesti.

Mutta, onko tässäkin auto rakennettu kennon ympärille vai onko se jotenkin järkevästi siellä kojelaudan uumenissa? Meinaan paljonko tulee purettavaa? Pitääkö purkaa ihan takapyörän pölykapseleihin asti kuten corrossa, vai riittääkö kakkistyyli?

Riittääkö remonttiin aski norttia ja six-pack, vai otanko koko kartsan ja 6koria olutta?

Vai kilo aniittia ja sähkönalli...

Välillä tulee mieleen että onko näissä wanhoissa kansanvaunuissa mitään järkeä...

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 8.1.2008 22:02

Ehkäpä tämä kuvapari antaa jonkinlaisen vastauksen kysymykseesi:

Kuva

jate2
-
Viestit: 91
Liittynyt: 19.2.2006 22:35

ViestiKirjoittaja jate2 » 9.1.2008 22:04

Kiitos.
Näyttää tulevan se aniitti ekana mieleen...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa