Caddy/Golf1---Golf2 etulokasuojat?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

Caddy/Golf1---Golf2 etulokasuojat?

ViestiKirjoittaja MEga3 » 6.1.2008 22:00

itsellä on caddy ja tuli ostettua 9x16 brockin vanteet siihen ja niitä alle mallaillessani kattelin että saa levittää kaaria aika reilusti että saa mahtunaan ne tuohon eteen...
taka vanteissa on 15et ja etu vanteissa oli 30et mutta se ei mee suoraan et joutuu laittamaan palikkaa väliin kun otti tolpaan kiinni...

sitten se ite kysymys, että onko nuissa 1 ja 2kopan lokasuojissa leveydessä eroa?

kun oon katellu kuvia täälläkin olleista kakkiksista niin niissä kun on 9tuumaset vanteet edessä niin eihän niissä se vanteen kaarenylitys oo ollu mikään oikein mahdoton, toki niissä on ollu g60 muovikaaret...

ja paljonkos ne g60 kaaret levittää per puoli?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 6.1.2008 23:22

sitten se ite kysymys, että onko nuissa 1 ja 2kopan lokasuojissa leveydessä eroa?


Jos et tiennyt, ni nuo on keskenään aivan erinlaisia! Ei passaa ristiin keskenään.
Geen kaaret levittää ihan perkeleesti ja ovat ainoa vaihtoehto Rallyen pullistusten jälkeen, millä saa tilaa läskeille.

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 6.1.2008 23:32

juu enpäs tienny tuota... kato alottelen vasta näitten volkkarien kans:) voi tulla vielä lisääkin tuollasia vähän typeriä kysymyksiä... tiesti pitää vaan rueta pellillä levittelemään....

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.1.2008 23:49

turhaan sitä koko lokaria vaihtaa ku ostaa ykköskupan takakaaret ja käsittelee niitä. Esim noin ja lopputulos ilman madallusta.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 7.1.2008 13:21

Meikäläisellä on sellainen mielikuva että Mk1 GTI:n muovikaaret toisivat lisää leveyttä ykkösen pyöränkaariin.
Tuo mielikuva perustuu siihen, että vuonna papu olin asentamassa kaverin Mk2:een muovikaaria joita hän suu vaahdossa kehui Geen kaariksi.
Noista kaarista puuttui kuitenkin ne helmojen päät ja istuvuuskaan ei ollut ihan täydellinen, mutta suurin piirtein ne sai osumaan kakkiksen kaariin.
Vuosia myöhemmin kun tutustuin paremmin vesivolkkarien ihmeelliseen maailmaan, jossain Golf I :ssä pisti silmään samanlaiset kaaret jotka siihen kaverin kakkikseen asennettiin...

Tässä voisi olla sellaiset (?)...

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 7.1.2008 15:14

tuo levitys ei piisaa alkuunkaan :) voin tässä jokupäivä laittaa tähän kuvan siitä kuika paljon levitystä tarvis...

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 7.1.2008 16:58

195mm kumi 7" vanteella et 35 voi levittää noin 15mm ennenkuin tulee lähes gti:n kaaren tasolle.

Pyörä mahtuu vielä joustaa lokarin sisään jos rullaa kaaret.
Eli ilman suurempia muutoksia ei taida noi sun takavanteet mennä kaaren sisään

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 7.1.2008 21:39

kyllä ne takana sopii pyörimään, se "onkelma" onki eessä, mutta taake joutuu laittamaan levitys palaa että saa sen sieltä tulemaan suurin piirtein etuvanteen kans samalle tasalle... ja sitte levitetään taka kaaria samalla lailla että tulee etupään kans samallaiseks:)

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 8.1.2008 19:13

eli tuossa ois kuva tuosta omasta pulukasta nuilla 9x16, näkee vähän minkäverran pitäs levittää... pitäsköhän tuota laskea vähän:)

Kuva[/img]

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 8.1.2008 19:27

Eipä tuohon nyt valtavasti välttämättä tarvi leventää.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 40 vierailijaa