Ilmanputsarikotelon läppä Golf mk3/Vento
Valvoja: ffp jäsenet
Ilmanputsarikotelon läppä Golf mk3/Vento
Mikä virka sillä läpällä on siellä ilmanputsarikotelossa? Ja siitä läpältä lähtee torvi joka on kartio joten se estää ilman määrää mutta kiihdyttää virtausta. Ilma on lisäksi lämmintä kun se torvi menee pakosarjan lähelle. Eikös jos se olisi kylmää niin tulisi koneesta pirteämpi ilman ollessa tiheämpää ja täytöksen sitäkautta ollessa suurempi? Avainkysmys onki että koska sen läpän on tarkoitus aueta?
Se on ilm. jäänteitä bensakoneesta.. Itse mietin samaa. Sittemmin hommasin golffin bensakoneella missä oli se sama läppä alipaineella ohjattuna niin selvis sekin asia.
Bensassa myös tuli se putki ihan pakosarjalta asti että sieltä kans tuli lämmintä ilmaa. Dieselissä se läppä siellä on mutta siitä puuttuu tämä ohjaus kun sitä ei dieselissä tarvita.
Tiedä käyttävätkö tehtaalla sitä alaosaa kotelosta ristiin eri konemalleissa..
Tälläiseen ratkaisuun itse päädyin.. korjatkoon joku joka tietää paremmin.
Bensassa myös tuli se putki ihan pakosarjalta asti että sieltä kans tuli lämmintä ilmaa. Dieselissä se läppä siellä on mutta siitä puuttuu tämä ohjaus kun sitä ei dieselissä tarvita.
Tiedä käyttävätkö tehtaalla sitä alaosaa kotelosta ristiin eri konemalleissa..
Tälläiseen ratkaisuun itse päädyin.. korjatkoon joku joka tietää paremmin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 29 vierailijaa