g2:een 19tdi?
Valvoja: ffp jäsenet
g2:een 19tdi?
auttakkee nyt tyhmää... olin tutkiskellu topicceja aika hyvin ja en ole saanut vastausta että miten saisin sovitettua mk2 golffiin tuommosen 1.9tdi pannun siis sähköjen osalta mitä pitää vaihtaa vai kaikki? ja pitääkö rakentaa 1.9 sähköistä kakkikseen sopimaan? tai jos jossain topicis on selitetty niin voitteko linkittää ku itse en löytäny
Ootko jo www.pajalle.com -projekteja katsonut..?
esim. http://pajalle.com/cars.php?id=009&lang=fi
Tuli joskus "perattua" -96 1Z-koneisen johtosarjaa, ja muistaakseni siinä
tarvitsi erikseen kytkeä vain 3 (+) ja (-) -johtoa, sekä yksi virtalukolle,
niin moottoria voi alkaa jo käynnistelemään. (kunhan ajonesto oli poistettu)
Samassa johtosarjassa oli siis kaikki moottorin anturoinnit, syöttöpumpun johdot sekä kaasupolkimen johdotukset.
esim. http://pajalle.com/cars.php?id=009&lang=fi
Tuli joskus "perattua" -96 1Z-koneisen johtosarjaa, ja muistaakseni siinä
tarvitsi erikseen kytkeä vain 3 (+) ja (-) -johtoa, sekä yksi virtalukolle,
niin moottoria voi alkaa jo käynnistelemään. (kunhan ajonesto oli poistettu)
Samassa johtosarjassa oli siis kaikki moottorin anturoinnit, syöttöpumpun johdot sekä kaasupolkimen johdotukset.
Jos sitten vakkarin tms haluat rakennella niin koneen johtosarjassa on myös anturit jarrulle ja kytkimelle. Nyt itsellä tekniikan vaihdon yhteydessä muuttui myös se että jarruvalon anturin johdot kiertää moottorin johtosarjan kautta. Tiedä sitten meneekö siinä samalla jotain tietoa eculle. Kuitenkin kaksi anturia tuli jarrupolkimelle ja yksi kytkimelle. Ajoneston murikan voi tietty jättää vaikka kojetaulun sisälle ja avaimesta se siru sen anturin lähelle sinne kojetaulun sisälle.
Huom. itse siis tein vaihdon cordoba-99 -> G3 -96 1.8bensan tilalle. Eli ei tarkempaa tietoa sopivuudesta G2:n sähköihin
Huom. itse siis tein vaihdon cordoba-99 -> G3 -96 1.8bensan tilalle. Eli ei tarkempaa tietoa sopivuudesta G2:n sähköihin
Mikä vuosimalli se sun Golfis on? Uudemmissa kakkoskoppaisissa on sama rele-/sulaketaulu kuin kolmoskoppaisissa, jolloin sen kolmosen etupään johtosarjan pystyy melkein vain naksauttelemaan paikalleen.
Eiköhän sen kiekkamittarinkin toimimaan saa.
Tekniikaksi vois hyvä olla mk3 GTI TDI:n AFN-tekniikka, valmiiksi jo vähän pirteämpi, mutta kuitenkin melkein bolt-on. Ja on tuota samaa ollut muissakin, Seateissa ainakin.
Eiköhän sen kiekkamittarinkin toimimaan saa.
Tekniikaksi vois hyvä olla mk3 GTI TDI:n AFN-tekniikka, valmiiksi jo vähän pirteämpi, mutta kuitenkin melkein bolt-on. Ja on tuota samaa ollut muissakin, Seateissa ainakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”