Lämmittimen malli on D3WZ(uudempi malli) , lämmitin on 2002-vuosimallin 2.5TDI VW transporterissa kiinni.
Saakutti, vaimon autosta meni Eberi lämmitin rikki. Savuttaa pirusti. Meni sillee että ei käynnistynyt kylmänä, savus vaan pirusti ja kun yritti automaattikäynnistystä ajossa sama homma. Transu kävi tänään Eberi huollossa ja siihen tehtiin ns. vuosihuolto, myös höyrystin sihti oli osittain sulanut tukkoon, sihti oli vaihdettu. Ei tullut perkule kuitenkaan kokonaan kuntoon.
-Vikakoodin oli antanut alijännitteestä joka luultavasti johtui siitä kun lämmitin oli vuorokauden sisällä vahingossa 3-kertaa n. tunnin päällä ilman autolla ajoa ja akku oli tyhjentynyt.
-Nii joo, nyt se oli tehny huollon ja sihdinvaihdon jälkeen sillai että oli kylmänä lähtenyt käyntii mutta sammunut kuulemma liian äkkiä jostainsyystä ja pitää kuulemma hieman omituista ääntä käydessään asentajan mielestä.
-Kun lämmitin lämpenee antaa vikakoodit 030 ja 031 > koodit paloilmapuhaltimelle, kuulemma luultavasti paloilmapuhallin ja ohjainlaitteet vialliset, saakutti osat maksaa yhteensä n.400-Euroa
-Vinkkejä/kokemuksia/neuvoja otetaan vastaan mielellään : )
-Hämeenlinnassa on vissiin joku firma, Zakotto Oy, onko kellään kokemuksia ko. firmasta, sieltä vois varaosia saada halvemmalla kuin muualta.
helkutin EBERSPÄCHER
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa