toledoa ostamssa
Valvoja: ffp jäsenet
toledoa ostamssa
Mitä kannattaa kokeilla/tarkastaa toledoista. Olen ostamassa joko 150hp pd koneellista ajettu 200 000 tai sitten 110hp 300 000km ajettua. Oma cordobani on toiminut tuohon 300 000 asti niin loistavasti että en pidä riskaapelina ostaa samanverran ajettua toledoa varsinkin kun vuosimallipäivitystä tulisi 5 vuotta eli 03:sia molemma. KIITOS
Aika heikostihan näihin ruostetta alkaa kertyä, mutta varmoja paikkoja ovat pyöränkaaret (näkee kun irroittaa muovisen suojan), varsinkin edessä jossa on selkeä suunnittelu virhe aivan oven edessä, siellä on sellainen tasku minne pääsee kertymään hiekkaa ja muuta likaa, koska tuolta kolosta ei pääse lika ja kosteus oikein poiskaan niin ruostettahan se alkaa sinne muodostamaan jossain vaiheessa.
Itse ostaisin 90 tai 110hv version, näistä on helposti otettavissa sitten enemmän ulos jos on tarvetta, myöskin käyntiääni, yleinen toiminta ja kestävyys on parempi kuin pumppusuutin versioissa.
Itse ostaisin 90 tai 110hv version, näistä on helposti otettavissa sitten enemmän ulos jos on tarvetta, myöskin käyntiääni, yleinen toiminta ja kestävyys on parempi kuin pumppusuutin versioissa.
Lattiamatot kannattaa kokeilla kumimattojen alta, että onko paljon kosteutta. Erittäin yleinen vika etteivät ole vesitiiviitä. Omaani olen tilkinnyt jo vähän sieltätäältä. Penkinlämppärit usein rikki, elementti maksaa n 70 eur. merkkiliikkeessä. Tosin vanhankin pystyy usein korjaamaan. Kauko-ohjaimet usein rikki, eli ei välttämättä patteri loppu, vaikka myyjä sanoo niin...
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”