missähän ootte käytttänyt kuopion lähistöllä diesel gollffejanne longlifehuollossa??
siis muualla kuin laakkosella tai miettisellä ja minkälaisia hintoja on ollut esim, jakohihnnan vaihdosta ja perus longlifeöljynvaihto(anteeksi varmaan jollekkin kirosana tuo longlife, mutta kun on tähänkin asti tehty öljynvaihdot noin 30000 km välein merkkihuollossa ja hyvin toiminut).
autona 2001 vuoden tdi (66 kw) farmari golffi ja ajettu noin 240000 km
jos vähän keskustelua saisi aikaiseksi muutenkin tästä "kirosanasta"
diesel golfin halpa huoltopaikka pohjois-savossa (kuopiossa)
Valvoja: ffp jäsenet
Ensinnäkin on todettava että laatu maksaa ja on myös paikkoja jossa saa hatullisen p...aa samaan hintaan.
Jos et halua viedä "merkkiliikkeeseen",tämä on parhaasta päästä. Itse olen huollattanut monta kertaa ja on todella hyvä. Ei ole pahaa sanottavaa merkkiliikkeestäkään. Hyvää palvelua ja kohtuullinen hinta. Ei ole huono tämäkään. Siinä muutamia joissa on tullut autoa huollatettua..
Jos et halua viedä "merkkiliikkeeseen",tämä on parhaasta päästä. Itse olen huollattanut monta kertaa ja on todella hyvä. Ei ole pahaa sanottavaa merkkiliikkeestäkään. Hyvää palvelua ja kohtuullinen hinta. Ei ole huono tämäkään. Siinä muutamia joissa on tullut autoa huollatettua..
-
- -
Siilin Auto-Pekka Ky
Nilsiäntie 303, 71800 SIILINJÄRVI
Puhelin: 017 4623002
Jonoa on noin kuukauden verran, mutta on ns. fakiiri. Omaani jakohihnaa (AFN) vaihtaessa, en huomannut töitä seuratessa kuin yhden ylimääräisen liikkeen (torx-meisseli oli kahden metrin päässä, joutui hakemaan). Laittoi samalla kuntoon noin 5 edellisten räimimää paikkaa, äänimerkin piuhasta naftasuodattimen kiinnitykseen. Aivan loistava.
Edit: myös Räisäselle annan plussaa.
Nilsiäntie 303, 71800 SIILINJÄRVI
Puhelin: 017 4623002
Jonoa on noin kuukauden verran, mutta on ns. fakiiri. Omaani jakohihnaa (AFN) vaihtaessa, en huomannut töitä seuratessa kuin yhden ylimääräisen liikkeen (torx-meisseli oli kahden metrin päässä, joutui hakemaan). Laittoi samalla kuntoon noin 5 edellisten räimimää paikkaa, äänimerkin piuhasta naftasuodattimen kiinnitykseen. Aivan loistava.
Edit: myös Räisäselle annan plussaa.
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”