Paljon matkamittarissa?
Valvoja: ffp jäsenet
Paljon matkamittarissa?
En löytänyt bensa vehkeistä moista aihetta, joten arvelin aloittaa.
Itselläni on -86 Golf 1.8 GU mittarissa 420tkm, moottoriin on vaihdettu nokka-akseli (hengittävämpi) ja hyd.nostimet. Kytkin luovutti 340tkm kohdalla (alkuperäinen)
Toisessa autossa -95 Passat 2.0 ADY mittarissa 320tkm, moottorille ei ole tehty muuta kuin ylävesiletkunlähtö/anturikotelo vaihdettu. Automaattilaatikko luovutti 220tkm:n kohdalla, jolloin muutin manuaaliksi.
Kumpikaan ei hävitä mainittavasti öljyä, Golffissa 10tkm vaihto välillä ei tarvitse lisätä. Passatissa tippuu merkkien puoliväliin.
Tapaninpäivänä tuli hommattua -95 exclusiv ABV 155tkm ja nyt jo joutuu rassaa...alkukankeutta vai lopun edellä...?
Itselläni on -86 Golf 1.8 GU mittarissa 420tkm, moottoriin on vaihdettu nokka-akseli (hengittävämpi) ja hyd.nostimet. Kytkin luovutti 340tkm kohdalla (alkuperäinen)
Toisessa autossa -95 Passat 2.0 ADY mittarissa 320tkm, moottorille ei ole tehty muuta kuin ylävesiletkunlähtö/anturikotelo vaihdettu. Automaattilaatikko luovutti 220tkm:n kohdalla, jolloin muutin manuaaliksi.
Kumpikaan ei hävitä mainittavasti öljyä, Golffissa 10tkm vaihto välillä ei tarvitse lisätä. Passatissa tippuu merkkien puoliväliin.
Tapaninpäivänä tuli hommattua -95 exclusiv ABV 155tkm ja nyt jo joutuu rassaa...alkukankeutta vai lopun edellä...?
Viimeksi muokannut Mataho, 28.12.2007 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.ffp.fi/index.php?mid=6
Keskustelupalstan säännöt kirjoitti:
Spam, floodaus, ketjukirjeet, mainokset, gallupit ja muut roskapostit ovat kiellettyjä.
Keskustelupalstan säännöt kirjoitti:
Spam, floodaus, ketjukirjeet, mainokset, gallupit ja muut roskapostit ovat kiellettyjä.
Tääkö meni gallupin puolelle. Et sit käynyt huomauttamassa diesel puolella?
Viimeksi muokannut Mataho, 23.12.2007 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gallup = mielipidetiedustelu
Pistetään sitten gallupiksi tämä:
Olen sitä mieltä että -86 mk2 jetallani (1.6 bensa eli EZ) oli ajettu 560tkm kun se myytiin eteenpäin, ajettavaksi edelleen. Osia vaihdettu monta repullista, mutta koneelle ei tarvinnut tehdä mitään muuta huoltojen lisäksi kuin hydraulinostajat vaihtaa 270tkm kohdalla. Tästä autosta kaikki huollot ja korjaukset päiväyksineen ja kilometreineen tiedossa uudesta asti.
Ja nyt olen sitä mieltä että nykyisellä IV Golfillani on ajettu 200tkm, joista itse vajaan 20tkm.
Eli tuskin tämä nyt galluppi kuitenkaan on jos kertoilee että paljonko kukanenkin autoillaan on ajanut...
Olen sitä mieltä että -86 mk2 jetallani (1.6 bensa eli EZ) oli ajettu 560tkm kun se myytiin eteenpäin, ajettavaksi edelleen. Osia vaihdettu monta repullista, mutta koneelle ei tarvinnut tehdä mitään muuta huoltojen lisäksi kuin hydraulinostajat vaihtaa 270tkm kohdalla. Tästä autosta kaikki huollot ja korjaukset päiväyksineen ja kilometreineen tiedossa uudesta asti.
Ja nyt olen sitä mieltä että nykyisellä IV Golfillani on ajettu 200tkm, joista itse vajaan 20tkm.
Eli tuskin tämä nyt galluppi kuitenkaan on jos kertoilee että paljonko kukanenkin autoillaan on ajanut...
Olen sitä mieltä että -86 mk2 jetallani (1.6 bensa eli EZ) oli ajettu 560tkm kun se myytiin eteenpäin, ajettavaksi edelleen. Osia vaihdettu monta repullista, mutta koneelle ei tarvinnut tehdä mitään muuta huoltojen lisäksi kuin hydraulinostajat vaihtaa 270tkm kohdalla.
Ittellä -87 G2 jossa myöskin EZ. Matkamittarissa tällä hetkellä 260 350 (itse ajettuja karvan päälle 8 000), joka pitää paikkansa. Nostajat naputtaa joten ne pitää vaihtaa, aika hyvin samaan aikaan kuin quotessa. :P
Paljon matkamittarissa?
Hommasin tossa tollaisen 1,3 koneella olevan mk2 golffin vm -88. Mittarissa tällä hetkellä reilu 600tkm...tarkkaa ei osaa sanoa ku ei ole rullannu kilometrejä vähään aikaan tauluun...ilmeisesti vaijeri poikki...mutta lisää tulee kokoajan. =) Ja hyvin toimii...muuta ei ole tehty kun kansiremontti jakohihnan katkettua.
< Tuossahan se lukee, koneeseen on vaihdettu venttiilinnostimet satunnaisen naputuksen takia, ei muuta. Öljyä häviää tikusta noin 1...2mm 15tkm vaihtovälillä. Lisäksi on vaihdettu jarruosaa ja toisen etupyörän laakeri ja vaihdeloota joka leikkasi kiinni kuivuuden takia :( Siinäpä se olikin, vetarit sun muut suojakumeineen vaan tuntuvat kestävän.
-91 RP golffissa 355tkm, mukamas koneella+lootalla reilu satku vähemmän, vaan kummasti liippaa suht läheltä koneen/lootan valmistuspäivä ja auton käyttöönotto :)
Huoltokirjan mukaan ei ole isompia remppoja tehty, kuin nyt kannentiiviste muutama tuhat km sitten ja mukamas kytkinkin olisi vaihdettu (kuulopuheita). Lisäksi vielä starttia, lataussäädintä ja nuita kuluvia RP:n sähköosia.
Huoltokirjan mukaan ei ole isompia remppoja tehty, kuin nyt kannentiiviste muutama tuhat km sitten ja mukamas kytkinkin olisi vaihdettu (kuulopuheita). Lisäksi vielä starttia, lataussäädintä ja nuita kuluvia RP:n sähköosia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”