Verouudistuksen myötä alkoi polttelemaan ko. auton haku Saksan maalta..
Heräsi muutama kysymys:
- Miten paljon autolla saa olla ajetttu että sitä uskaltaa vielä lastuttaa? Jotkut väittää että jossakin vaiheessa osat on jo liian kuluneet vanhoille säädöille ja viritys kannattaa unohtaa.
- Millaisia ongelmia lastutuksesta voi tulla ja miten paljon vakioturbo, ym. osat kestää teholisää?
- Jos turbo hirttää kiinni, mitä maksaa uusi?
Jos jollakin on auton hausta Saksasta antaa vinkkejä niin kaikki on tervetulleita!
Passat 2.5TDI:n virittäminen (2001->)
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa