Audin V6 dieselkone?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

Audin V6 dieselkone?

ViestiKirjoittaja lurjus » 13.12.2007 23:34

skrollaapa suoraan tuonne alas
Viimeksi muokannut lurjus, 19.12.2007 3:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

-Tonza-
-
Viestit: 448
Liittynyt: 23.7.2003 8:15

ViestiKirjoittaja -Tonza- » 14.12.2007 22:26

Eikös tämä ole keskustelufoorumi?
Ja nimenomaan keskittynyt VAG-konsernin autoihin (joihin audikin käsittääkseni kuuluu).

Ihmettelen vain, miksi kokemuksia ei voisi jakaa kaikkien, kenties aiheesta kiinnostuneiden kanssa...
Vai onko audin dieselkone jotenkin tavallista hämärempi laite, kun siitä ei vois julkisesti puhua?

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 15.12.2007 3:39

näin se etenee
Viimeksi muokannut lurjus, 19.12.2007 2:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 15.12.2007 18:10

ps.ensimmäistä kertaa kysyn/pyydän sitä "mutu" tuntumaa ja fucktaa... kitooss


Ja myöhemmin:

Siksi pyysin privaa, että se karsii näitä, "joo mun faijalla oli tai mun kaverilla on ja siinä on... plaa plaa plaa-juttuja"


Siis ensin haluat MUTU juttua? ..Sitten et haluakaan?

Hakua kannattaa käyttää varmasti. Lienee aika tapauskohtaisia nuo kilometrit mitä noilla on ajeltu ongelmitta. On noita raportoitu olevan pitkälti yli 300k ajettuja joissa ei nokkaongelmia, on myös 150k ajettuja joissa on nokat jo vaihdettu. Jos ei pelkää (ei vag liikkeessä) 2-3ke remonttia, niin mikäs siinä. Itse ottaisin mieluummin 1,9TDI:n josta sopivasti piristämällä vähän voimaa ulos.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 17.12.2007 1:31

joopa joo
Viimeksi muokannut lurjus, 19.12.2007 2:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

andeRS
-
Viestit: 604
Liittynyt: 23.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja andeRS » 17.12.2007 8:40

No jos oikeen VAG asentajat hehkuttaa velttokuutosen hyvyyttä niin hittoako täällä enään kyselemään?
Velipoika on työntäny -00 A4:lla (110kw quattro tiptronic) 70tkm-170tkm välisen ajan ja lisää tulee päivittäin. Yksi vesiletku mossahti 80tkm kohdalla, hehku remontti 100tkm kohdalla ja ahdin hajosi totaalisesti 135tkm kohdalla (softa päivitys n. 100tkm kohdalla).

Pumpun hajoamista ja jakopää/kansipokaa odotellen......

Autona varsin makea ajaettava, mutta kaikki viat huomioiden melkoisen paska laitois.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 17.12.2007 9:40

Keskustelufoorumihan tämä on, joten turha sitä tietoa on pantata ja vain privalla levitellä. Tuskin V6 niin henkilökohtainen asia on.
Omakohtaista kokemusta V6 dieselistä ei ole, mutta sen verran olen keskusteluja seurannut, että kynnys hankkia laite tuolla koneella varustettuna on äärimmäisen korkealla.
kone on loistava, jos nokat on vaihdettu
Sittenhän asian pitäisi olla kunnossa.
1.9 dieselistä sen sijaan on kokemusta ja taitavat sen koneet murheet olla aika pieniä veekuutoseen verrattuna. Vaikka ei olekaan niin katu-uskottava, pienemmästäkin koneesta saa tosiaan aika muhkeasti tehoa ulos.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 19.12.2007 2:27

Älkää nyt h..lvetissä alkako heti rönsytä ja kierrellä!
Tuon otsikko kysymyksen muoto on erittäin y.k.s.i.n.k.e.r.t.a.i.n.e.n ja selkeä.

Minä pyydän/toivon vastauksia VAIN ja AINOASTAAN käyttäjien tiedosta ja kokemuksista tuossa otsikossa mainitusta autosta ja moottorista.
En muista autoista, enkä siitä, kuuluuko kuutosaudi omille hankintalistoillenne, kiitos.

Jos ette voi tai osaa vastata suoraan esitettyyn kysymykseen, älkää vastatko mitään. TAI SITTEN TOPIKIN saa mun puolesta LUKITA

Kiitos muutamalle privana kirjoittaneelle. Tiedoistanne on hyötyä! -lisää postia omistajilta, kiitos?

Ja "LUKKARI"lle vielä erikseen.
Vuosien varrella olen täällä FFP:n forumeilla oppinut, että jos jotain kysyy tai vaikka vain seuraa keskusteluja, jää se alkuperäinen asiasisältö lopulta sinne promillen luokkaan. Siksi siis se "privan" toive, säästyy kaikkien aikaa.

Ja andeRS. Ei yksi levinnyt fööni, ei vielä kaksikaan, viiden euron letku tai vaihdetut hehkutulpatkaan mua paljon heilauta, jos ei itse motti ole leiponut kiinni. (tietäisit vaan mitä kaikkea mun portteriin on 260tkm:n aikana tehty ja silti...) Ahtimia, alustanosia, apulaitteita ja muuta sälää tulee ja menee ja niitä tehdään koko ajan lisää. Jos kuitenkin haluaa ison diesel nelivetofarkun, jolla on nautinto ajaa (hinnasta viis) ja viis-kyttonnia vuodessa), on vaihtoehdot aika rajalliset, vai hä... =)

Richeliu
-
Viestit: 30
Liittynyt: 26.11.2007 2:25

ViestiKirjoittaja Richeliu » 19.12.2007 4:09

Jos kuitenkin haluaa ison diesel nelivetofarkun, jolla on nautinto ajaa (hinnasta viis) ja viis-kyttonnia vuodessa), on vaihtoehdot aika rajalliset, vai hä... =)

Bemarin 530xd, siinä sulle kunnon auto jos kerran hinnasta viis. Ja on offtopic.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 19.12.2007 8:16

tämäpä on antoisa keskustelu.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa