Audin V6 dieselkone?
Valvoja: ffp jäsenet
Audin V6 dieselkone?
skrollaapa suoraan tuonne alas
Viimeksi muokannut lurjus, 19.12.2007 3:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eikös tämä ole keskustelufoorumi?
Ja nimenomaan keskittynyt VAG-konsernin autoihin (joihin audikin käsittääkseni kuuluu).
Ihmettelen vain, miksi kokemuksia ei voisi jakaa kaikkien, kenties aiheesta kiinnostuneiden kanssa...
Vai onko audin dieselkone jotenkin tavallista hämärempi laite, kun siitä ei vois julkisesti puhua?
Ja nimenomaan keskittynyt VAG-konsernin autoihin (joihin audikin käsittääkseni kuuluu).
Ihmettelen vain, miksi kokemuksia ei voisi jakaa kaikkien, kenties aiheesta kiinnostuneiden kanssa...
Vai onko audin dieselkone jotenkin tavallista hämärempi laite, kun siitä ei vois julkisesti puhua?
ps.ensimmäistä kertaa kysyn/pyydän sitä "mutu" tuntumaa ja fucktaa... kitooss
Ja myöhemmin:
Siksi pyysin privaa, että se karsii näitä, "joo mun faijalla oli tai mun kaverilla on ja siinä on... plaa plaa plaa-juttuja"
Siis ensin haluat MUTU juttua? ..Sitten et haluakaan?
Hakua kannattaa käyttää varmasti. Lienee aika tapauskohtaisia nuo kilometrit mitä noilla on ajeltu ongelmitta. On noita raportoitu olevan pitkälti yli 300k ajettuja joissa ei nokkaongelmia, on myös 150k ajettuja joissa on nokat jo vaihdettu. Jos ei pelkää (ei vag liikkeessä) 2-3ke remonttia, niin mikäs siinä. Itse ottaisin mieluummin 1,9TDI:n josta sopivasti piristämällä vähän voimaa ulos.
No jos oikeen VAG asentajat hehkuttaa velttokuutosen hyvyyttä niin hittoako täällä enään kyselemään?
Velipoika on työntäny -00 A4:lla (110kw quattro tiptronic) 70tkm-170tkm välisen ajan ja lisää tulee päivittäin. Yksi vesiletku mossahti 80tkm kohdalla, hehku remontti 100tkm kohdalla ja ahdin hajosi totaalisesti 135tkm kohdalla (softa päivitys n. 100tkm kohdalla).
Pumpun hajoamista ja jakopää/kansipokaa odotellen......
Autona varsin makea ajaettava, mutta kaikki viat huomioiden melkoisen paska laitois.
Velipoika on työntäny -00 A4:lla (110kw quattro tiptronic) 70tkm-170tkm välisen ajan ja lisää tulee päivittäin. Yksi vesiletku mossahti 80tkm kohdalla, hehku remontti 100tkm kohdalla ja ahdin hajosi totaalisesti 135tkm kohdalla (softa päivitys n. 100tkm kohdalla).
Pumpun hajoamista ja jakopää/kansipokaa odotellen......
Autona varsin makea ajaettava, mutta kaikki viat huomioiden melkoisen paska laitois.
Keskustelufoorumihan tämä on, joten turha sitä tietoa on pantata ja vain privalla levitellä. Tuskin V6 niin henkilökohtainen asia on.
Omakohtaista kokemusta V6 dieselistä ei ole, mutta sen verran olen keskusteluja seurannut, että kynnys hankkia laite tuolla koneella varustettuna on äärimmäisen korkealla.
1.9 dieselistä sen sijaan on kokemusta ja taitavat sen koneet murheet olla aika pieniä veekuutoseen verrattuna. Vaikka ei olekaan niin katu-uskottava, pienemmästäkin koneesta saa tosiaan aika muhkeasti tehoa ulos.
Omakohtaista kokemusta V6 dieselistä ei ole, mutta sen verran olen keskusteluja seurannut, että kynnys hankkia laite tuolla koneella varustettuna on äärimmäisen korkealla.
Sittenhän asian pitäisi olla kunnossa.kone on loistava, jos nokat on vaihdettu
1.9 dieselistä sen sijaan on kokemusta ja taitavat sen koneet murheet olla aika pieniä veekuutoseen verrattuna. Vaikka ei olekaan niin katu-uskottava, pienemmästäkin koneesta saa tosiaan aika muhkeasti tehoa ulos.
Älkää nyt h..lvetissä alkako heti rönsytä ja kierrellä!
Tuon otsikko kysymyksen muoto on erittäin y.k.s.i.n.k.e.r.t.a.i.n.e.n ja selkeä.
Minä pyydän/toivon vastauksia VAIN ja AINOASTAAN käyttäjien tiedosta ja kokemuksista tuossa otsikossa mainitusta autosta ja moottorista.
En muista autoista, enkä siitä, kuuluuko kuutosaudi omille hankintalistoillenne, kiitos.
Jos ette voi tai osaa vastata suoraan esitettyyn kysymykseen, älkää vastatko mitään. TAI SITTEN TOPIKIN saa mun puolesta LUKITA
Kiitos muutamalle privana kirjoittaneelle. Tiedoistanne on hyötyä! -lisää postia omistajilta, kiitos?
Ja "LUKKARI"lle vielä erikseen.
Vuosien varrella olen täällä FFP:n forumeilla oppinut, että jos jotain kysyy tai vaikka vain seuraa keskusteluja, jää se alkuperäinen asiasisältö lopulta sinne promillen luokkaan. Siksi siis se "privan" toive, säästyy kaikkien aikaa.
Ja andeRS. Ei yksi levinnyt fööni, ei vielä kaksikaan, viiden euron letku tai vaihdetut hehkutulpatkaan mua paljon heilauta, jos ei itse motti ole leiponut kiinni. (tietäisit vaan mitä kaikkea mun portteriin on 260tkm:n aikana tehty ja silti...) Ahtimia, alustanosia, apulaitteita ja muuta sälää tulee ja menee ja niitä tehdään koko ajan lisää. Jos kuitenkin haluaa ison diesel nelivetofarkun, jolla on nautinto ajaa (hinnasta viis) ja viis-kyttonnia vuodessa), on vaihtoehdot aika rajalliset, vai hä... =)
Tuon otsikko kysymyksen muoto on erittäin y.k.s.i.n.k.e.r.t.a.i.n.e.n ja selkeä.
Minä pyydän/toivon vastauksia VAIN ja AINOASTAAN käyttäjien tiedosta ja kokemuksista tuossa otsikossa mainitusta autosta ja moottorista.
En muista autoista, enkä siitä, kuuluuko kuutosaudi omille hankintalistoillenne, kiitos.
Jos ette voi tai osaa vastata suoraan esitettyyn kysymykseen, älkää vastatko mitään. TAI SITTEN TOPIKIN saa mun puolesta LUKITA
Kiitos muutamalle privana kirjoittaneelle. Tiedoistanne on hyötyä! -lisää postia omistajilta, kiitos?
Ja "LUKKARI"lle vielä erikseen.
Vuosien varrella olen täällä FFP:n forumeilla oppinut, että jos jotain kysyy tai vaikka vain seuraa keskusteluja, jää se alkuperäinen asiasisältö lopulta sinne promillen luokkaan. Siksi siis se "privan" toive, säästyy kaikkien aikaa.
Ja andeRS. Ei yksi levinnyt fööni, ei vielä kaksikaan, viiden euron letku tai vaihdetut hehkutulpatkaan mua paljon heilauta, jos ei itse motti ole leiponut kiinni. (tietäisit vaan mitä kaikkea mun portteriin on 260tkm:n aikana tehty ja silti...) Ahtimia, alustanosia, apulaitteita ja muuta sälää tulee ja menee ja niitä tehdään koko ajan lisää. Jos kuitenkin haluaa ison diesel nelivetofarkun, jolla on nautinto ajaa (hinnasta viis) ja viis-kyttonnia vuodessa), on vaihtoehdot aika rajalliset, vai hä... =)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa