aattelin jos voitas ettiä kyseisen auton hyviä ja huonoja puolia sekä muuta yleistä keskustelua.
onkohan kenelläkään täällä s3?
verot jos tuo saksasta?
audi s3.
Valvoja: ffp jäsenet
Verot
Itellä oli pari vuotta S3 ja ei mitään valittamista. Pidin siitä itseasiassa paljon enemmin mitä tästä TT:stä vaikka ovatkin periaatteessa samaa tekniikkaa. Perusvireillä ihan riittävän rivakka normaaliliikenteeseen, ettei tarvi tientukkona olla. Penkit ovat mun mielestä hyvät. Tuki ei ole mikään erikoinen, et mitkään kuppipenkin ne ei ole, mut muuten hyvät istua.
Huonoja puolia jos hakee, niin ohjaustunto ei ole mikään erikoinen ja jarrut on aika huonot. Käytös on vähän puskeva, mut siihenkin on saatavana muutosta alustapalikoita vaihtamalla.
Itellä oli pari vuotta S3 ja ei mitään valittamista. Pidin siitä itseasiassa paljon enemmin mitä tästä TT:stä vaikka ovatkin periaatteessa samaa tekniikkaa. Perusvireillä ihan riittävän rivakka normaaliliikenteeseen, ettei tarvi tientukkona olla. Penkit ovat mun mielestä hyvät. Tuki ei ole mikään erikoinen, et mitkään kuppipenkin ne ei ole, mut muuten hyvät istua.
Huonoja puolia jos hakee, niin ohjaustunto ei ole mikään erikoinen ja jarrut on aika huonot. Käytös on vähän puskeva, mut siihenkin on saatavana muutosta alustapalikoita vaihtamalla.
Noin puolivuotta sitten Ässästä luopuneena:
+ kohtalaisen rivakka lastun kanssa
+ ei paha kulutuksinen tehoihin nähden
+ hyvin varustettu
+ turvallinen (10 airbagia)
+ hiljainen
+ nahkapenkit puhdistus ja ulkonäkö mielessä
+ komea
+ neliveto
- harvinaisempien osien saatavuus
- osien hinnat
- pieni tiloiltaan
- tuntui että hajoili vähän väliä
- (hinta)
- ovien alareunassa olevat siivekkeet keräävät paskaa sisäänsä
- nahkapenkit kylmät talvella, kuumat kesällä
- talvella lumi survoutuu takakontin aukaisemis läppien ja kontin väliin eli konttia ei saa auki
+ kohtalaisen rivakka lastun kanssa
+ ei paha kulutuksinen tehoihin nähden
+ hyvin varustettu
+ turvallinen (10 airbagia)
+ hiljainen
+ nahkapenkit puhdistus ja ulkonäkö mielessä
+ komea
+ neliveto
- harvinaisempien osien saatavuus
- osien hinnat
- pieni tiloiltaan
- tuntui että hajoili vähän väliä
- (hinta)
- ovien alareunassa olevat siivekkeet keräävät paskaa sisäänsä
- nahkapenkit kylmät talvella, kuumat kesällä
- talvella lumi survoutuu takakontin aukaisemis läppien ja kontin väliin eli konttia ei saa auki
Siis... Tämä "tuntui että hajoili vähän väliä" oli enemmänkin tuntemus. Vikoja autossa ei loppujen lopuksi ollut kuin 2. Jakopään hihna nimittäin katkesi ja vei mukanaan kukkarostani sievoiset 4000 euroa kaikkine muinekin huoltoineen. (Juurikin tämän kansiremontin yms. aikana auto seisoi melkein kaksi kuukautta koska kantta ei tahtonut löytyä mistään). Toinen vika taas oli alapoikkituki joka oli jossain välissä ottanut osumaa johonkin ja se oli vähän vääntynyt joten sitä ei saanut enää kunnolla kiristettyä. Se jäi aina vähän löysälle eli alkoi kolisemaan kohta taas uudestaan.
Itsellä oli ABT:n lastu Ässässä ja tehoa oli 184 kw - 5200 rpm ja 350 nm - 3600 rpm.
Itsellä oli ABT:n lastu Ässässä ja tehoa oli 184 kw - 5200 rpm ja 350 nm - 3600 rpm.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa