aaz pumpun vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
aaz pumpun vaihto
Nyt tuli hommattua 96 mallisesta varmari golffista karallinen pumppu tuohon portteriin
nyt tuli pari ongelmaa vaihdossa eli mikä anturi on siinä pumpun päässä ja mitkä johdot tulee sieltä pumpun pohjasta?
portterin omassa pumpussa ei ole tuommoisia johtoja
ai nii portterin vuosimalli 00
nyt tuli pari ongelmaa vaihdossa eli mikä anturi on siinä pumpun päässä ja mitkä johdot tulee sieltä pumpun pohjasta?
portterin omassa pumpussa ei ole tuommoisia johtoja
ai nii portterin vuosimalli 00
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... ght=johdot
Käy tuolta katsomassa ja lue myös toinen sivu.
Käy tuolta katsomassa ja lue myös toinen sivu.
Otitko huomioon että pumpun jalkakin voi olla erillainen koska tossa ostamassasi pumpussa ilmeisesti säädettävä pumppu pyörä, ja alkuperäisessä ei ja ne ei käy ristiin ilman kannakkeen vaihtoa näin ainakin AAZ:ssa
Viimeksi muokannut Miksu., 5.12.2007 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... 246d46800a
Ei tuossa pumpussa estoja (varkaus suojat irti pumpusta, ei oikotietä taida olla solenoidin virransyötölle).
Ei tuossa pumpussa estoja (varkaus suojat irti pumpusta, ei oikotietä taida olla solenoidin virransyötölle).
Jos se kuitenkin lupailee, niin on se ainakin osittain elossa... Ennakon oot säätyny kohilleen, ja ilmannu kunnolla suuttimille asti? AAZin pumppu oli aina v..nen ilmattava ainakin mun autossa...
Siellä alapuolella taitaapi olla ruiskuaika-anturi tms. Multa ainakin saivat korjaamolla jopa vikakoodinkin siitä esiin =) Oli aika kallis anturi se, mutta vaikutti kulkuun kyllä...
Jos se on käytetty pumppu, niin enpä ihmettele vaikka olisi stoppisolenoidi jumissa... Mulla leipoi neljän vuoden aikana kaksi kertaa jumiin...Joku jousi siellä oli kappaleina molemmilla kerroilla...Naksui sekin muistaakseni...
Siellä alapuolella taitaapi olla ruiskuaika-anturi tms. Multa ainakin saivat korjaamolla jopa vikakoodinkin siitä esiin =) Oli aika kallis anturi se, mutta vaikutti kulkuun kyllä...
Jos se on käytetty pumppu, niin enpä ihmettele vaikka olisi stoppisolenoidi jumissa... Mulla leipoi neljän vuoden aikana kaksi kertaa jumiin...Joku jousi siellä oli kappaleina molemmilla kerroilla...Naksui sekin muistaakseni...
http://www.cs.rochester.edu/u/jag/vw/en ... jpump.html
Lähtee, joskin voi jumittaa (käyntiin pitäisi lähteä ilman niitä toisia).
Lähtee, joskin voi jumittaa (käyntiin pitäisi lähteä ilman niitä toisia).
http://kuvablogi.com/nayta/457463/
Tulee käydessä. Onko putsari ja pumppu täytetty polttoaineella.
Numero kolmosen sisäkalut otat pois jos se ei kumminkaan toimi, että saa varmasti sitten polttoainetta (hölläät suutinputket suuttimilta niin ei lähde lentoon auto).
Tulee käydessä. Onko putsari ja pumppu täytetty polttoaineella.
Numero kolmosen sisäkalut otat pois jos se ei kumminkaan toimi, että saa varmasti sitten polttoainetta (hölläät suutinputket suuttimilta niin ei lähde lentoon auto).
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... t=ruisk%2A
Koita säätää normaalisesti (ruuvaamalla) ja testaat ajossa lämpöisenä ilman kylmäkäynnistys ennakkoa (kulkeeko tiellä).
Koita säätää normaalisesti (ruuvaamalla) ja testaat ajossa lämpöisenä ilman kylmäkäynnistys ennakkoa (kulkeeko tiellä).
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 20 vierailijaa