mikä ero golf 3 gtissä ja gti-editionissa?
Valvoja: ffp jäsenet
mikä ero golf 3 gtissä ja gti-editionissa?
mitäs eroa on gti-editionissa ja tavallisessa gti:ssä? olen monessa myynti ilmoituksessa huomannut tuon saman tietämättömyyden kun on myyjältä kysytty.
Viimeksi muokannut arko, 3.12.2007 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kolmoskorisesta kyse niin edestä löytyy 8v versiossa 280mm laikat edestä ja kaverilla on tuollaisessa ilmastointi, kun taas toisella on lasikattoluukku ja recaron "puolikupit" eli samanlaiset kuin kakkiksen Edition one mallissa, mutta manuaaliset.
Se on paremmin varusteltu, muuta eroa ei taida löytyä normaaliin. Saksan malleja taitaa olla, joten kaikki taitaa olla tuontipelejä. Kavereiden autot on saksasta ja italiasta tuotuja.
Se on paremmin varusteltu, muuta eroa ei taida löytyä normaaliin. Saksan malleja taitaa olla, joten kaikki taitaa olla tuontipelejä. Kavereiden autot on saksasta ja italiasta tuotuja.
-
- -
Tässäpä pääasioita:
-Aluvanteet 6½ J x 15 "Speedline", 205/50 R 15 V renkailla.
-Korinväriset puskurit ja peilien kuoret
-Kylkitekstit "GTI- EDITION"
-Takakattopiiska-antenni vahvistimella
- Korkeussäädettävät Recarot voimakkaammalla muotoilulla kun normaalisti
- Erikoiskuosi GTI-EDITION- brodeerauksella
- Osissa taittuva takapenkin selkänoja
- 4 puolainen nahkainen Airbag- ratti
-Vaihdekepinpalje ja käsijarrukahva nahkaa
-Sähkökattoluukku
-3 toiminen ajonestolaite
-Sähkölasit ja lämmitettävät sähköpeilit
-4 kaiutinjohdotus valmiina
-Aluvanteet 6½ J x 15 "Speedline", 205/50 R 15 V renkailla.
-Korinväriset puskurit ja peilien kuoret
-Kylkitekstit "GTI- EDITION"
-Takakattopiiska-antenni vahvistimella
- Korkeussäädettävät Recarot voimakkaammalla muotoilulla kun normaalisti
- Erikoiskuosi GTI-EDITION- brodeerauksella
- Osissa taittuva takapenkin selkänoja
- 4 puolainen nahkainen Airbag- ratti
-Vaihdekepinpalje ja käsijarrukahva nahkaa
-Sähkökattoluukku
-3 toiminen ajonestolaite
-Sähkölasit ja lämmitettävät sähköpeilit
-4 kaiutinjohdotus valmiina
Emännällä oli GTI-Edition, ja siinä oli edellä mainittujen varusteiden lisäksi vielä automaatti-ilmastointi, ja nahkaverhoilu. Sitä en sit tiä kuuluuko ne kaikkiin editioneihin vai oliko erikseen tilattuja. Niin ja sisusta oli kokonaan musta, eikä punamusta. Kyseinen vehje oli vuosimallia -96.
Meidän yksilössä ei ollut.
Tarkennuksena tohon BeetleFreakin listaan ratti ja vaihdekeppihässäkkä on ommeltu punaisella langallla normaalin mustan sijaan.
Meidän yksilössä ei ollut.
-
- -
^ Sähköpeilit lämpenevät takalasinlämppärin kytkimestä.
^^ Riippuu kuka on ostamassa.
Sellainen joka osaa/tietää arvostaa editionin erilaisuutta saattaa maksaa enemmän mutta "tavan jamppa" ei luultavasti maksais euroakaan enempää.
Jos ajatellaan että erot löytyy pääasiassa sisustasta... Tuollaisia täydellisiä sisustoja saa alta tonnin ebaysta. Siitä voi hieman laskea normaalin ja editionin hintaeroa. Mobile.de:stä kun hintaeroja katselee, on ne tonnin nurkilla.
Btw. Itse olisin kyllä valmis maksamaan hieman enemmän Recaroista eli edition varustelusta. On nuo gti:n sporttipenkit vain sen verran huonot.
^^ Riippuu kuka on ostamassa.
Sellainen joka osaa/tietää arvostaa editionin erilaisuutta saattaa maksaa enemmän mutta "tavan jamppa" ei luultavasti maksais euroakaan enempää.
Jos ajatellaan että erot löytyy pääasiassa sisustasta... Tuollaisia täydellisiä sisustoja saa alta tonnin ebaysta. Siitä voi hieman laskea normaalin ja editionin hintaeroa. Mobile.de:stä kun hintaeroja katselee, on ne tonnin nurkilla.
Btw. Itse olisin kyllä valmis maksamaan hieman enemmän Recaroista eli edition varustelusta. On nuo gti:n sporttipenkit vain sen verran huonot.
^
Ei niissä omasta mielestä mitään vikaa ole ja saman valmistajan tuotoksia nekin, editionin penkeissä tukea on enemmän: joillekkin sopii paremmin; joillekkin huonommin. Nämä GTI-editionin jakkarat ovat ilmeisesti mielestäsi paremmat, ei kai se tarkoita että toiset on huonot, vai?On nuo gti:n sporttipenkit vain sen verran huonot.
Mielipiteitä tulee laidasta toiseen. Itse omistin vielä kuukausi takaperin kaksin kappalein 8v GTI kolmoskoppasia joista toinen GTI -93 ja toinen GTI Edition -94. Eroa näiden kahden välillä oli nahkainen ratti,nahkainen vaihdekepin pussi-nuppi-yhdistelmä,nahkainen käsijarrukahvan nuppi,isommalla sivuttaistuella olevat recarot joissa selkänojassa "GTI EDITION" ommel, musta-punainen sisusta,ajonestolaite,speedline 15 tuuman alut,kylkilistoissa alumiiniset lätkät "GTI EDITION"
Editionissa oli myös niskatuet takana, mutta niin oli myös perus GTI 8v -94 mallisessa jonka taasen omistin tuossa kesällä joten se ei taida olla mikään Edition varuste.
Editionissa oli myös niskatuet takana, mutta niin oli myös perus GTI 8v -94 mallisessa jonka taasen omistin tuossa kesällä joten se ei taida olla mikään Edition varuste.
Itse asiassa oon istunu Edition Recaroissa viimeksi n.5 vuotta sitten, joten voi olla että ei nekään tunnu nykyään hyvältä perssiin alla.
Nuo gti:n sporttipenkit ei ainakaan sovi mun kropalle, olo on kohtuu epämukava jo lyhyen ajomatkan jälkeen. Toki niissä istuu mielummin kuin vakio cl:n penkeissä eli ei ne huonot ole mutta voisivat olla paremmatkin.
Nuo gti:n sporttipenkit ei ainakaan sovi mun kropalle, olo on kohtuu epämukava jo lyhyen ajomatkan jälkeen. Toki niissä istuu mielummin kuin vakio cl:n penkeissä eli ei ne huonot ole mutta voisivat olla paremmatkin.
Kamei:n käsinoja taisi olla saatavana III koppaan ainakin vielä muutamia vuosia sitten, kiinnitys keskimmäisiin istuinkiskoihin ja saa taitettua ylös, jos ahdistaa. Sisällä kolikkorenki kannessa ja pieni säilytyslokero kannen alla. Ainakin vanhemmista D&W:n katalogeista selaamalla löytää hetkessä.
[E:] Tällainen Kamei tuotos tuli juuri vastaan eBay:ssä [/E]
[E:] Tällainen Kamei tuotos tuli juuri vastaan eBay:ssä [/E]
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”