- Vuosimalli on 1998 eli ns. ph1
- 1.9 16v Turbo, 200hv/300Nm (vakio), 5v-manuaali
- Virallisesti kai metallinhohtomusta, mutta värissä on hieman sinisen sävyä
Suomiautoksi varustetaso on ikäisekseen melko hyvä (muutama näistä tosin vakiona kaikissa T4:ssa):
- Automaatti-ilmastointi
- Vakionopeudensäädin
- Täysnahkasisusta
- Nahkainen sporttiratti
- Ajotietokone
- Hälytin
- Jalopuut
- Keskikyynärnoja
- Luistonesto
- Sumuvalot
- Sähköpeilit ja -lasit x4
- ym. pienempää
Vanteet T4:n alkuperäiset BBS Crater 16x7"
Alusta H&R -40mm (laski edestä paljon enemmän)
Hifipuolella on Blaupunkt Travelpilot E2 -navi/mp3 ja SPL Dynamics S-6004 (4x150Wrms) asennettuna hattuhyllyn alapuolelle "piiloon" joka tosin odottelee vielä erillissarjaa ja subbaria.
Takalaseissa on jotku haaleat kalvot jotka aioin aluksi ottaa pois, mutta mielestäni ne sopi mustaan autoon eivätkä olleet mitään 5% jätesäkkiä niin saivat jäädä. Muuta "tuningia" ei ole tulossa kuin korkeintaan jotkut alkuperäistyyliset 17" vanteet. Mahdollisesti isompi turbo ym. sitten kun nykyinen (Mitsubishi 14T) väsähtää. 16T, 18T ja 19T -swapit aika suosittuja virityksiä T4:ssa.
Toinen kuva
Lisäkuvia:
- Sisusta
- Lisävalot
Talveksi tulee aina 3 kattilaa keulalle, helpottaa porojen ja hirvien väistelyä (3x130W). Kesäksi poistuvat jälkiä jättämättä.
Viimevuotisia asennuskuvia.
Ikuisuusprojektina on VW Passat L 1.3 vm. 1974.
Kuva
Tallipaikka saatu vihdoin ja viimein, osa romuista jo raahattukin sinne. Itse auton yritän saada tuotua trailerilla 200km päästä ennen ensilumia, mieluiten jo lähiviikkoina. Katsotaan miten äijän käy, jos ruostehommat paljastuu liian isoksi savotaksi niin ehkäpä tilalle tulee joku toinen vastaava kulkine... Jonkin verran on tullut haalittua typ32-osaa ja kirjallisuutta. Kyseiseen, ehkä hieman rumaankin korimalliin olen täysin hurahtanut.
Kuvia, osalistaa ym: linkki.
edit: Kuvia muutettu linkeiksi.