3 golffin lohkolämmitin
Valvoja: ffp jäsenet
3 golffin lohkolämmitin
tarvis tuollaseen sakasan tuontiin saada lohkolämppäri, onko paha asentaa ja missä hinnoissa pyörii.
Kannattaa hommata johtosarja käytettynä, pari kolme kymppiä maksoin kaikista osista ilman itse lämmitin (haaroituksineen, ja pienipäiset). Sisähaaroituksen teke todella helposti, matkustajan puolella n. 15-20cm ylhäältä voi poistaa "kumiluukun" sisäharoituksen läpivientiä varten. Siitä kumiluukusta voi leikata pieni 1x1cm pala pois sivulta ja sitten tiivistää kunnolla.
noniin nyt sitten rupesin lohkolämmpäriä kiinnittelemään, homma tyssäsi heti koneen "tulpan" irroitukeen, eli ei mahdu mikään työkalu oikeen sinne että sais sen lyötyä vinoon, miten onko jollakin jotakin hyvää vinkkiä miten saisi irti ja alapuolelta olen siis laittamassa. Onko jotakin väliä minkä niistä kolmesta aukosta ottaa käyttöön?
-
- -
Itse taistelin myös "peltilommin" kanssa.
Porasin ~3mm reiän ja reikään pitkä peltiruuvi, joka toimi ulosvetäjänä (ruuvin kärki vastasi sylinterin seinään).
Kyseessä Oli Vr6 ja Defan lämmitin. Keula pois ja niin poispäin. Aikaa sain käytettyä ~6 tuntia.
vrgolffi
Calix:n lämmitin tulee muistaakseni sylinterinkanteen. Ei tarvitse purkaa keulaa pois.
Porasin ~3mm reiän ja reikään pitkä peltiruuvi, joka toimi ulosvetäjänä (ruuvin kärki vastasi sylinterin seinään).
Kyseessä Oli Vr6 ja Defan lämmitin. Keula pois ja niin poispäin. Aikaa sain käytettyä ~6 tuntia.
vrgolffi
Calix:n lämmitin tulee muistaakseni sylinterinkanteen. Ei tarvitse purkaa keulaa pois.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”