Neloskoppasen nelivetogolffin etuiskarit?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

Neloskoppasen nelivetogolffin etuiskarit?

ViestiKirjoittaja markoantero » 28.11.2007 18:30

Moi,
Pitäis uudet etuiskarit saada tohon 4motioniin.
Etuvetosen ei käy,koska pitää olla se kiinnitys koiranluulle.
Kuka valmistaja näitä tekee,meinaa mennä hermot ton varaosamyyjän kanssa,kun väittää vaan,että on samat etuvedon kanssa.
Yhet Boget tul jo katottuu,kun olis muka pitäny käydä,mutta se korvakehan niistä puuttui.
Kiitokset jos joku viittis jotain asiallista kommenttia pistää,koska noita nyt sentään on liikenteessä nelikkonakin.

Auto on -00 TDI

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 28.11.2007 18:35

Ainakin etuveto ocun kw:n tolpissa oli ne korvakkeet koiranluille...varmaan vähän riippuu valmistajasta että onko nelikkoa huomioitu.

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 28.11.2007 18:52

Niin ja vielä sen verran,että mitään madallussarjojen iskareita en laita,mieluummin saisi tulla lisää tota maavaraa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 28.11.2007 18:53

Miten se etupää eroaa nelivetoisessa ja etuvetoisessa?

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 28.11.2007 19:09

No ainaskin se koiranluun toinen pää tulee kiinni siihen joustintukeen jousilautaseen.
Etuvetosen kiinnityksestä ei tietoa,enkä nyt ihan tota nelikonkaan kiinnitystä muista,oli viimeksi kesällä auki,enkä sillä silmällä kattonu.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 28.11.2007 19:20

Miten se etupää eroaa nelivetoisessa ja etuvetoisessa?

Ei taida muuta eroa olla kuin se koiranluun kiinnitys.

k036135
-
Viestit: 8
Liittynyt: 1.3.2005 20:46

ViestiKirjoittaja k036135 » 29.11.2007 16:21

Monroelta ainakin löytyy, elokuussa vaihdoin omaan nelikkoon. Monroen tekeleet näytti olevan originaalitkin.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 29.11.2007 16:29

Onko tuolle erolle joku selitys? Vaikka nelivetolaatikon eri muoto tai jotain sellaista?

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 29.11.2007 17:20

k036135 kirjoitti:

Monroelta ainakin löytyy, elokuussa vaihdoin omaan nelikkoon. Monroen tekeleet näytti olevan originaalitkin.

Muistatko varaosanumeroa?
Nimittäin tilauksessa on Monroet,että sais oikeet.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 29.11.2007 20:58

joillakin tarvikevalmistajilla on golffiin sellaisia iskareita joissa on tuo nelivetoisen vakaajan kiinnitys vaikka iskarit olisivat tarkoitettu myös etuvetoiseen, joten ei se osakauppias välttämättä ole väärässä. asiakas on vaan itseään viisaampi.

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 29.11.2007 21:09

En nyt sentään niin sokee ole ettenkö olis nähny sitä lenkkiä siinä,jos se olis siinä ollu.
Taitaa olla asiakas viisaampi kuin myyjä ainaskin tällä kertaa!

Niin ja kauppiaan mukaan mulla on Suomen ainut nelivetogolffi!

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 29.11.2007 22:10

Jos pystyt laittaan moottorikoodin, PR-koodit ja valmistenumeron, niin pääsee tsekkaan takuuvarmasti mikä on oikee iskari.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 29.11.2007 22:21

Mikäli tarvikeosan hankinta vaikuttaa hankalalta, niin miksi et hankkisi alkuperäisiä. Hinta on kohtuullinen ja sopivuus taattu. Osilla on myös kahden vuoden takuu. Omaan kottenroon meinasin vaihtaa alkuperäisvaimentimet.

k036135
-
Viestit: 8
Liittynyt: 1.3.2005 20:46

ViestiKirjoittaja k036135 » 30.11.2007 11:04

Eipä ole varaosanumero tallessa, mutta AD-Varaosamaailman tiskiltä ne tilattiin. Ainakin Laakkosen katalogin mukaan noiden hinta olis ollut n. kaksinkertainen orkkisnumerolla tilattuna, mutta toki jokin muu VW-liike saattaa käyttää maltillisempaa hinnoittelua...

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 30.11.2007 17:45

Eipä viitti marmoritiskiltä mennä kyselee,varmaan lähes tuplahintaset.
Menee tohon viiden auton kunnossapitämiseen jo muutenkin aivan hirveesti rahaa.

Auto on Golf variant 4motion 1.9tdi -00 AGR.
Valmistenumero:WVWZZZ1JZYD624967
Mikä on PR koodi?
Tuollaisen osanumeron löysin Monroen sivuilta:E4949.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 30.11.2007 17:58

Näyttäs olevan marmorilla reilu 120€ zipale.

Vähän vanhemmissa on nähtävästi irto patruuna jonka sais 70€:

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 30.11.2007 18:07

Nämä mitkä mulla on tilauksessa(jos nyt ovat oikeat)niin maksaa 85€ / kpl.
Huomenna jos ehtis käydä hakee.

#Juhis#
-
Viestit: 4
Liittynyt: 30.11.2007 18:03

ViestiKirjoittaja #Juhis# » 30.11.2007 18:12

En viitsinyt uutta topickia aloittaa, joten kysyn täällä.

Auto on IV koppainen golffi 2.8 v6 4motion. Tarkoitus oli päivittää alustaa, lähinnä ajattelin
koko alustasarjaa. Itseasissa tällähetkellä alla on madallasjouset (tiettävästi), nämä ovat oleet kokoajan (minun ajan). Mutta ongelma on, että jos autoa on jo madallettu niin kuinka paljon. Kertokaas viisaammat, että mitän tämä selvitetään. Itse ajattelin, että jos joku kertoisi vakio alustalla maasta lokarin reunaan mitan niin voisin verrata sitä omaani, eikös sen näin saisi.

Toinen asia sitten olisi, että mitä suosittelisitte alustasarjaksi, KW ja Konia sitä on nyt lähinnä tullut katsottua. Alusta saisi olla sekä jäykkyys- että korkeussäädettävä. Ja vielä, että mistä porukka on tilannut ulkomailta (vaikka) näitä alustasarjoja, Saksassa noita tuuningpuljuja tuntuisi riittävän ja hinnatkin mukavammat.

Edit: Ja niin auton vm. -01

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 30.11.2007 19:59

Lms motorsport. taattua orggis laatua järkihintaan ja ammattitaidolla.

opapopa
-
Viestit: 567
Liittynyt: 1.7.2007 17:02

ViestiKirjoittaja opapopa » 5.12.2007 17:10

Kuinka paljon jää maavaraa nelosgolffin vakioiskareillaja jousilla, entäs sillä vw sporttisarjalla? Onko gti mallin iskarit kovemmat kuin esim 1.6l perusgolffin? Jos ei niin näät mun iskarit ja jouset o iha finaalissa.

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 6.12.2007 10:55

^ laita eibahit^ Tino´s garagessa kertovat nuo maavara mitat kuormattuna ja ilman. bora var.4mot.pwd. hen laitettiin ja maavaraa jäi kuormattuna enempi kuin sportlineen ja karvalakkiin

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 7.12.2007 15:54

Vaihdoin tänään Monroe Reflexit alle,tulihan siitä taas vähän parempi ajella.
Myönsihän se varaosamyyjäkin viimein,että nelivetosessa ja vajaavetosessa on eri iskarit.

Kumma vaan kun esim.Boge väittää,että olis samat etuvetosen kanssa,vaikka niistä kuitenkin puuttuu se koiranluun kiinnitys.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa