Kotipihaan kurvatessa loppui Toledosta vedot ja usvapilvi peitti maiseman. Startista ei enää käyntiin hörähtänyt, mutta kone pyöri normaalisti. Palamattoman dieselin katkua ja savua pukkaa startatessa putken täydeltä.
Polttoainepuolen letkuliitännät näyttäs äkkiseltään olevan ok, eikä vuoda mistään. Onko diagnoosi se että pumppu on entinen? Mikä sieltä hajoaa? Ilmavuotoon ei jaksa uskoa kun kulku loppui lennosta eikä enää käyntiin lupailekaan. Ei muuta ku touhutonnia varailemaan pumpun vaihtoa varten...
Pitikin eilen just erehtyä kehuskelemaan että melkeen puoli miljoonaa ajettu ongelmitta!
Leviskö syöttöpumppu?
Valvoja: ffp jäsenet
Onhan se hyppääminen mahdollista tietenkin. Jakopään hihna ja kaikki hilppeet on kylläkin vaihdettu joku tuhat km sitten että luulis sen olevan timmissä. Milläs mä sen tihrustan onko se pykälän hypänny vai ei? Onko se mahollista että vaan pumpun ajoitus olis hypänny vaikkapa pykälän? Pumppuhan tuskin välittää mitään vaikka jako hyppäiskin, ruikkii sitten vaan väärän aikaan eikä kone käy?
Jotenkin olis kuitenkin vaikea uskoa että uusilla jakopään osilla olis yhtäkkiä tyhjäkäynnillä rullatessa hihna hypännyt. Kaikki on tietenkin mahdollista.
Jotenkin olis kuitenkin vaikea uskoa että uusilla jakopään osilla olis yhtäkkiä tyhjäkäynnillä rullatessa hihna hypännyt. Kaikki on tietenkin mahdollista.
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... =palamaton
Suojia irti ja katso miltä remmi näyttää (käännä varovasti nokkapyörästä molempiin suuntiin), onko hihnapyörät ja remmi kireä/ehjä?.
Suojia irti ja katso miltä remmi näyttää (käännä varovasti nokkapyörästä molempiin suuntiin), onko hihnapyörät ja remmi kireä/ehjä?.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa