Golf 3 korjattavana Vantaalla if:n laskuun
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Golf 3 korjattavana Vantaalla if:n laskuun
Elikkäs tuollainen läheisyyden kaipuinen betoniauton kuljettaja päätti vetää golffini kylkeen. Ei siinä mitään vähän joutui rekkafirman kanssa taistelemaan mutta auto on nyt korjattavana Vantaan vw-autossa ja sain sijaisautoksi uudenkarhean Touranin. Nyt kysynkin miten helppo olisi saada vw-autoa vaihtamaan osiksi vastaavia hyllystä mutta eri osia eli esim. etupuskuri ilman pesurinreikiä ja lokari ilman antennireikää?? Vaihdettavien osien hinnat ovat vissiin samat ellei halvemmat.
Nyt kysynkin miten helppo olisi saada vw-autoa vaihtamaan osiksi vastaavia hyllystä mutta eri osia eli esim. etupuskuri ilman pesurinreikiä ja lokari ilman antennireikää?
Kannattaa varmaan kysyä sieltä liikkeestä suoraan, että onnistuuko. Tuskin kukaan muu pystyy sen liikkeen puolesta asiaa päättämään. Jos niillä on molempia hyllyssä ja hinnat samoja, niin en näkisi mitään estettä miksi ei onnistuisi, mutta kun eihän näistä koskaan tiedä, joten aamulla puhelin kouraan ja soittamaan.
En tiedä miten pahasti autosi on kärsinyt, mutta jotenkin tuntuisi tuon ikäisen auton kanssa järkevältä ottaa yhtiöstä kertakorvaus.
Sillä rahalla saa sitten ostaa vapailta markkinoilta haluamansa osat ja myös asentaa/asennuttaa ne varmasti halvemmalla.
Itse toimin aikoinani näin ja "nettosin" useamman €:n!
Sillä rahalla saa sitten ostaa vapailta markkinoilta haluamansa osat ja myös asentaa/asennuttaa ne varmasti halvemmalla.
Itse toimin aikoinani näin ja "nettosin" useamman €:n!
kyllä tommosissa yleensä tehdään asiakkaan toiveen mukaan jos se ei maksa korjaamolle tai yhtiölle ylimääräistä. ainakin itse olisin ihan tyytyväinen jos joku haluaisi kolmoseen loksun ilman antenninreikää, koska ite pääsen sillon huomattavasti helpommalla. se antenni kun ei useimmiten paljoa hymyilytä. kolmosen puskuria pysty muistaakseni tilaamaan valmiiksi rei'illä tai ilman. nelosen puskimesta en muista yhtään tapausta missä olisi ollu reiät valmiina.
ilmota hyvissä ajoin jos haluat nuo muutokset osiin, jotta oletusosia ei vielä ole keretty tilata. nimittäin ne usein tilataan valmiiksi jo kohta laskelman teon jälkeen vaikka korjausaika olisi viikon kahden päästä vasta.
ilmota hyvissä ajoin jos haluat nuo muutokset osiin, jotta oletusosia ei vielä ole keretty tilata. nimittäin ne usein tilataan valmiiksi jo kohta laskelman teon jälkeen vaikka korjausaika olisi viikon kahden päästä vasta.
Pystyy vaihtamaan vaikka olisi kalliimpiakin osia, kun maksaa itse vaan sen erotuksen. Samoin hoituu lisätöiden teko, kun itse maksaa sen osuuden. Esim. maalaushommissa maalataan muitakin osia, spoilereita yms. Saa saman väriseksikin kun maalia joudutaan jokatapauksessa sekoittamaan.
Kuten sanottua, neuvottelujuttuja. Asiallisissa paikoissa tällaiset jutut pitäisi kyllä hoitua.
Kuten sanottua, neuvottelujuttuja. Asiallisissa paikoissa tällaiset jutut pitäisi kyllä hoitua.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”