iso vnt+ bensa auto ( gt32, holset vgt jne )
Valvoja: ffp jäsenet
iso vnt+ bensa auto ( gt32, holset vgt jne )
tommosesta vnt ahtimesta tietoa tarttis. valonviejä ainakin jotain tietää ? idea olisi laittaa tärpätti koneeseen. siipien koot ? riittoisuus ? heräävyys parilitrasessa ? eikös nää kaikki ollu sähköohjattuja ? sen toteutus...
Viimeksi muokannut JTM, 12.11.2007 3:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Painekello ohjatuiksihan noita on muuteltu jonkun verran, eikös noita 32vnt:tä ole eri malleja saatavilla.
Ainakin itse olen ollut siinä käsityksessä että bemarin 530D käyttäisi tuon koko luokan ahdinta.
Kannattaa varmaan laittaa yksityisviestiä vetämään ko. henkilölle (myös tdifreak voisi tietää.
Myöskin tärpättipeleissä saattaa tulla vastaan pakokaasujen suuri lämpötila, mutta tuosta en sano varmaksi.
Ainakin itse olen ollut siinä käsityksessä että bemarin 530D käyttäisi tuon koko luokan ahdinta.
Kannattaa varmaan laittaa yksityisviestiä vetämään ko. henkilölle (myös tdifreak voisi tietää.
Myöskin tärpättipeleissä saattaa tulla vastaan pakokaasujen suuri lämpötila, mutta tuosta en sano varmaksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”