iso vnt+ bensa auto ( gt32, holset vgt jne )

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

JTM
-
Viestit: 83
Liittynyt: 15.2.2005 10:08

iso vnt+ bensa auto ( gt32, holset vgt jne )

ViestiKirjoittaja JTM » 10.11.2007 18:31

tommosesta vnt ahtimesta tietoa tarttis. valonviejä ainakin jotain tietää ? idea olisi laittaa tärpätti koneeseen. siipien koot ? riittoisuus ? heräävyys parilitrasessa ? eikös nää kaikki ollu sähköohjattuja ? sen toteutus...
Viimeksi muokannut JTM, 12.11.2007 3:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JTM
-
Viestit: 83
Liittynyt: 15.2.2005 10:08

ViestiKirjoittaja JTM » 10.11.2007 18:37

idea olisi siis tehdä mahdollisimman hyvin heräävä bensapeli ja +400 tehoinen. tiedän tämä on diisselipuoli, muttakun täällä sitä tietoa ainakin on nuista vnt- kikkareista

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 10.11.2007 19:24

Painekello ohjatuiksihan noita on muuteltu jonkun verran, eikös noita 32vnt:tä ole eri malleja saatavilla.
Ainakin itse olen ollut siinä käsityksessä että bemarin 530D käyttäisi tuon koko luokan ahdinta.

Kannattaa varmaan laittaa yksityisviestiä vetämään ko. henkilölle (myös tdifreak voisi tietää.

Myöskin tärpättipeleissä saattaa tulla vastaan pakokaasujen suuri lämpötila, mutta tuosta en sano varmaksi.

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 10.11.2007 23:37

no ei nyt ihan kuitenkaan noin isoa bemari käytä. huomattavasti pienempi ja niitäkin on montaa eri mallia.

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 11.11.2007 10:21

Juu kyllä ne penarin hyrrät on 22 ja 25 sarjalaisia :)

Tuossa ohjaus tulee jotenkin öljynpaineella mitä ohjataan taas sähköllä. Ohjaukseen on kyllä konstit olemassa, mutta halpoja ne ei tule kyllä olemaan.

JTM
-
Viestit: 83
Liittynyt: 15.2.2005 10:08

ViestiKirjoittaja JTM » 12.11.2007 3:51

no mites sitten holsetin vastaavat? he 300 ? vai mikä se nyt oli..

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 12.11.2007 5:46

Löytyyhän holsetilta HX35VTG ainakin. Siinä ilmeisesti tuo VTG mekanismi on aika erilainen kuin Garretin vastaava. Jos siis olen oikein ymmärtänyt. Tietoa siitä löytyy Holsetin sivuilta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa