Onko kukaan koskaan kokeillu tällästä että öljynpaine mittarista tekis pakopainemittarin?
Asteikko olis sopiva tähän tarkoitukseen mutta kestääkö se öljynpaine kello pakokaasuja?
Jos haarottais siitä egr venttiilin alta ja vetäs metalliputkella jonkun metrin matkan että pakokaasu kerkiäis viilentyä.
Onko ihan tuhoon tuomittu idea vai voisko toimiakkin?
Öljynpainemittarista pakopainemittari?
Valvoja: ffp jäsenet
Ristus... tuossahan vois olla ideaa.
Riittäsköhän jäähdytys jos laittaiskin sen anturin sinne egr putken imusarjan päähän esim. sellaisella paksulla haaroittavalla välilaipalla, josta paine pääsisi anturille, mutta egr:än puoli olisikin sokea = kaks kärpästä samalla iskulla.
Oliko riittävän pitkä ja epäselvä lause ?
Riittäsköhän jäähdytys jos laittaiskin sen anturin sinne egr putken imusarjan päähän esim. sellaisella paksulla haaroittavalla välilaipalla, josta paine pääsisi anturille, mutta egr:än puoli olisikin sokea = kaks kärpästä samalla iskulla.
Oliko riittävän pitkä ja epäselvä lause ?
Saattaapi olla hölmö kysymys mutta asiasta tietävät vois silti vastata. Eli oon tekemässä välilaippaa johon tulee pakopainemittarille lähtö. Onko merkitystä laittaako laipan EGR:n päähän vai pakosarjan päähän? Eikö siellä sama paine ole? Ja öljynpainemittarilla mittailen. Olis vaan viileämpi pää se EGR.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa