A3 Vetoakselin rasvan lisäys
Valvoja: ffp jäsenet
A3 Vetoakselin rasvan lisäys
Eli huomasin tuossa auton alle kurkistaessa, että toisella puolella laatikon puoleisen vetarin suojakumin välistä oli porsinut rasvaa. Siinä kapeammassa päässä ei ole pantaa/klemmaria vaikka pitäisi? Sieltä välistä on jonkin verran roiskinut rasvaa. Kysymys kuuluukin, että pystyykö tuonne itse lisäämään rasvaa ja millaista rasvaa jos pystyy? Kelpaako ihan tavallinen panta vai onko siinä joku erikoispanta? Itse suojakumi on hyvässä kunnossa eli sitä ei tarvitse vaihtaa. Kannattaako tuo tehdä itse vai olisiko viisainta käyttää valtuutetulla korjaamolla? Auto on Audi A3 1.8T -99.
-
- -
- Viesti:
-
- -
A3 vetoakselin rasvavuoto.
Oliskos parempi ollut, että olisit löytänyt haljenneen suojakumin?
Vetarin nivelessä rasvat kiehahtaneet, jonnekin se paine sieltä purkaantuu, jollei se helposti pääse, niin se tulee sit poksauttaen kumin.
Esiintyy vetonivelen kuumentuessa liikaa. Yleensä vasta paljon 350-400 000km. ajetuissa vetareissa, joista on rasvat pilaantuneet
Katoppas vielä, onko nivelen sisällä asiat kunnossa, saattaa olla sinistymiä nivelen sisäosissa.
Tuliko hiukan kuritettua radalla ja paljon jyrkkiä käännöksiä, tai sit kumin polttoa?
Ei onneks oo kalliita osia nivelet, mut se lodjukaan ei siitä hyvää tykkää.
Vetarin nivelessä rasvat kiehahtaneet, jonnekin se paine sieltä purkaantuu, jollei se helposti pääse, niin se tulee sit poksauttaen kumin.
Esiintyy vetonivelen kuumentuessa liikaa. Yleensä vasta paljon 350-400 000km. ajetuissa vetareissa, joista on rasvat pilaantuneet
Katoppas vielä, onko nivelen sisällä asiat kunnossa, saattaa olla sinistymiä nivelen sisäosissa.
Tuliko hiukan kuritettua radalla ja paljon jyrkkiä käännöksiä, tai sit kumin polttoa?
Ei onneks oo kalliita osia nivelet, mut se lodjukaan ei siitä hyvää tykkää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”