Eli Autossa seuraavanlainen vika, se ei sammu virta-avaimesta vaan virtalukon ja sammutus-solenoidin väliin on jouduttu tekemään erillinen katkaisin josta virrat saa pois solenoidista..
Kun jännitemittarilla mittaa jännitettä johtimesta (joka ei ole kiinni solenoidissa) se tuntuisi pelaavaan normaalisti elikkäs kun laittaa autosta virrat päälle tulee johtimeen +12v ja kun kääntää virran pois virta katoaa johtimesta. Mutta auton ollessa käynnissä se ei enää pelaakkaan kuten pitäisi, joten ainoa keino sammuttaa auto on käydä konepellinalla vetämässä johto pois solenoidista tai juuri tuo "tappokaitkaisin" johdon väliin.
Nyt tarvitsisinkin neuvoa pulmaani, Mitä tehdä??
Tai miten tuo solenoidin johto pitäisi olla oikeasti kytkettynä virtalukon kautta (mihin kohtaan virtalukossa) ??
golf II 1.6d ei sammu
Valvoja: ffp jäsenet
jatkoa
Tähän vielä sellanen jatko kyssäri et onko kellään ollut seuraavanlaista vikaa: kun virta-avaimesta kääntää virrat päälle putoaa jännite akussa välittömästi ~10 volttiin.
Otin hehkut poiskäytöstä testailun ajaksi joten se ei voi olla ratkaisuna!
Mikähän mahtaa pudottaa tuota jännitettä nuin paljon?? Ei ole mitään ylimääräistä päällä esim. puhallinta tai valoja jne.
Otin hehkut poiskäytöstä testailun ajaksi joten se ei voi olla ratkaisuna!
Mikähän mahtaa pudottaa tuota jännitettä nuin paljon?? Ei ole mitään ylimääräistä päällä esim. puhallinta tai valoja jne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 18 vierailijaa