Löytyisiköhän täältä hyviä vinkkejä että millä mun golffin kytkin saataisiin taas toimimaan. Alkaa epätoivo hiipimään puseroon...
Eli ongelma on kuusi vaihteisen neloskoppasen golffin kytkin ja tarkemmin sanoen sen nestelinjan ilmaus. Ongelma ilmeni pari kuukautta sitten, kytkinpoljin alkoi ottamaan kiinni aivan lattian rajasta kunnes kytkin ei irroittanut enää ollenkaan. Ilmasin kytkimen nestelinjan ja se toimi kaksi päivää kunnes alkoi taas häipymään. Vaihdoimme poljinsylinterin ja taas sama homma, toimi pari päivää. Viimeksi vaihdoimme jarruneste säiliöltä poljinsylinterille menevän letkun koska letku tuntui näppituntumalta liian kovalta, kiristimet eivät tuntuneet puristavan sitä kunnolla tiiviiksi.
Linja tai vaihdelaatikko ei vuoda ja nestettä tarvitsee lisätä ainoastaan ilmauksen yhteydessä.
Golf iv 6 vaihteisen kytkin ongelma.
Valvoja: ffp jäsenet
Autokorjaaja sanoi tässä taannoin mulle että laatikko tarvitsee ottaa irti että työsylinterin saa vaihdettua, painelaakerin(?) kanssa kimpassa? Saattaa tosin olla että mä en pysty luistamaan tosta laatikko jumpasta, tiedän pari tapausta missä vauhtipyörä on hajonnut ja oireet olivat samat. Halpaa siitä ei tule ja oli tarkoitus vaihtaa tuo rakkine bensalla kulkevaan. Ensin otan takkiin huollosta ja sitten auton vaihdosta, ihanan kallista...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”