Sään vaikutus auton kulkuun..?
Valvoja: ffp jäsenet
Sään vaikutus auton kulkuun..?
Olettekos muuten panneet merkille, kuinka paljon vaikuttaa positiivisesti auton vetoon tällainen kostea, kolea ja rikashappinen sää?
Huomaa ihan pers dynolla, että auto vetää paljon reippaammin, etenkin ylemmillä kierroksilla, kuin kesällä kuivilla ja lämpimillä säillä.
Huomaa ihan pers dynolla, että auto vetää paljon reippaammin, etenkin ylemmillä kierroksilla, kuin kesällä kuivilla ja lämpimillä säillä.
Omalla persdynolla oon huomannu, että koleana aamuna voimaa tuntuu olevan vaikka edellä mateleville jakaa. Iltapäivällä jos sattuu ilma lämpeemään vaikka tuonne parinkympin tietämiin, niin huomaa selvästi eron aamun huimiin lukemiin.
Tässä nykysessä TDI:ssä ilman lämpötila/-paine/-kosteus ei tunnu vaikuttavan samallalailla kuin -91 GTD:ssä, jossa oli keulankokonen välijäähy.
Tässä nykysessä TDI:ssä ilman lämpötila/-paine/-kosteus ei tunnu vaikuttavan samallalailla kuin -91 GTD:ssä, jossa oli keulankokonen välijäähy.
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
Ite oon huomannu saman kevarissa ja mopoilussa et se kiertää paremmin ja kulkee paremmin mitä kylmempi/kosteempi se ilma on. Ite oon ainaki sitä mieltä et noi vehkeet pelaa paremmin kylmissä olosuhteissa ku kuumana kesäpäivänä.
Miten muute noi dieseleihin asennettavat vesiruiskut auttaa? oisko sillä yhteyksiä tuohon kosteaan ilmaan ja tehoihin?
Miten muute noi dieseleihin asennettavat vesiruiskut auttaa? oisko sillä yhteyksiä tuohon kosteaan ilmaan ja tehoihin?
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”