Onko jollain kokemuksia kyseisestä vuotovirta ongelmasta...Onhan siinä
Webastoa, Blaukkarin subi, Alfatech hälyytin. Webasto ja Subi ei ainakaan
mielestäni juuri sähköä vie. Mutta onko noissa Alfatechin hälyissä ollut ongelmia?
Miten muuten onko tuon mallisissa audeissa ollut sähövuotoja?? Se on tuota
jo pari vuotta tehnyt, viikon-kaks seisoo, sitten ei edes keskuslukko enää aukea..
ZAP 62aH akku.
Karri
-95 A4 B5 akun tyhjeneminen
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla Audissa tyhjäs akun kun olin ohittanu virta-avaimen soitinta kytkiessä, jolloin soitin jäi standby -tilaan ja Audin oma aktiivisubi sai virtaa kokoajan. Aina kun auto oli seissyt pari päivää parkissa niin ei keskuslukkokaan jaksanut avata ovia. No nyt on kytkennät muutettu ja uusi akku, toimii!
Näyttäs siltä että virtasyöppö on kuiteski Kenwoodin autosoitin.
Mallia KDC-W4537, koitin myös vanhalla KDC-4021:llä sama homma.
Onko jollain mahdollisesti samoja kokemuksia Kenwoodeista? Jos
irrottaa keltaisen muistikaapelin akusta ja kytkee ACC taakse muistit tyhjenee,
alkaa ahdistaan. Onko suositella jotain laitetta joka ei haukkaa virtaa kun autosta
virrat pois??
Mallia KDC-W4537, koitin myös vanhalla KDC-4021:llä sama homma.
Onko jollain mahdollisesti samoja kokemuksia Kenwoodeista? Jos
irrottaa keltaisen muistikaapelin akusta ja kytkee ACC taakse muistit tyhjenee,
alkaa ahdistaan. Onko suositella jotain laitetta joka ei haukkaa virtaa kun autosta
virrat pois??
Eiköhän tuo syyllinen liene jossain ihan muualla, ellet sitten ottanut soittimen sulaketta irti? Olethan kytkenyt Blaukkarin aktiivisubin (?) herätteen soittimen antamasta systeemi-herätteestä, etkä esimerkiksi lähimmästä jatkuvan virran johdosta? Virityksiä lienee turha tehdä, koska ne eivät ongelmaa poista.
Audi vie 20-40mA = n.0.03A riippuen mitä on kytketty. Kuulostaa vähältä mutta
vie kai sitten parissa viikossa akun. Olen noita webaston ja subin pääsulakkeita ottanut irti(subin ohjaus on radion kautta) ei juuri vaikuta kulutukseen. 20mA on ollut miinimi mihen olen kulutuksen saanut laskettua. Nyt on tarkotus ostaa ZAP 80Ah taksiakku ja täytyy ajaa vaan sitten useammin.
0.17A on melkonen kulutus, tehona 2W ei nyt ihan sisävalon veroinen paljon kuitenkin.
vie kai sitten parissa viikossa akun. Olen noita webaston ja subin pääsulakkeita ottanut irti(subin ohjaus on radion kautta) ei juuri vaikuta kulutukseen. 20mA on ollut miinimi mihen olen kulutuksen saanut laskettua. Nyt on tarkotus ostaa ZAP 80Ah taksiakku ja täytyy ajaa vaan sitten useammin.
0.17A on melkonen kulutus, tehona 2W ei nyt ihan sisävalon veroinen paljon kuitenkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”