Elikkäs tuommoseen kyseiseen härveliin pitäisi jakopääremppa tehdä ja samalla ajattelin uusia myös kaikki remmit sun muut kuluvat heebelit keulalle, kun se kerran auki otetaan.
Ajattelin siis varmistaa listan, mitä tarvitsen:
*Jakoremmi, kiristinrulla, ohjainrulla?
*Ilmastoinnin kompuran remmi,kiristinpyörä, muuta?
*termostaatti
*vesipumppu
*Laturin remmi, kiristinpyörä, muuta?
Onko siis tähän listaan jotain mitä vielä kannattaa lisätä? Ei meinaa viihtis moneen kertaan avata tuota keulaa...
passat syncro 1,9 afn -98 jakopääremontti tarvikkeista
Valvoja: ffp jäsenet
näyttää
ajettu n. 250 000 ja ainakin viimenäkemällä niissä pyörissä ei mitään ihmeellistä ollut. Öljyvuotoakaan ei ole muualla kuin öljypohjassa, mutta siihen uusin tiivisteen seuraavan öljynvaihdon aikana.
Onkos nuissa jotakin, mikä rupeaa jossain km määrässä vuotamaan, mitä kannattaisi nyt uusia?
Lista vissiin muuten taitaa kait olla aika lähelle tuossa?
Onkos nuissa jotakin, mikä rupeaa jossain km määrässä vuotamaan, mitä kannattaisi nyt uusia?
Lista vissiin muuten taitaa kait olla aika lähelle tuossa?
Ei mulla ole missään muualla vuotoa, kun öljypohjan tiivisteestä vähän itkettää. Muuten tuntuu aika hyvin pitävän mehut laareissa.
Täytyypä huomenna ottaa soittoa ad varaosamaailmaan ja ruveta kyselemään hiluja tuohon rouskuun.
Ropun sijaitiin siellä perämurikassa en ole vielä itsekään tarkemmin syventynyt, kun on vähän aikaa sitten sinne mehut liikkeen toimesta vaihdettu. Ainoastaan olen kahtonut että mistään ei tule öljyä ulospäin.
Täytyypä huomenna ottaa soittoa ad varaosamaailmaan ja ruveta kyselemään hiluja tuohon rouskuun.
Ropun sijaitiin siellä perämurikassa en ole vielä itsekään tarkemmin syventynyt, kun on vähän aikaa sitten sinne mehut liikkeen toimesta vaihdettu. Ainoastaan olen kahtonut että mistään ei tule öljyä ulospäin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”