Hei iteslläni on tälläinen pieni projektinalku.
Suunitelmissa olisi nyt parantaa alakierosvääntöä putkiston muutoksella, jos olen oikeen käsittänyt niin loppu pätkä Passatin G60 putkistosta ahistaa.
Eli onko kellään kokemusta nimen omaan passatin olevista putkistoista ja niiden eroista
esimerkiksi Simonsin tarjoamaan 023-H
Tai sitten Euro Stainlessin putkistot. Muutkin vaihto ehdot kiinostavat.
Passat 35i G60 avarempaa putkistoa
Valvoja: ffp jäsenet
Euro stainlessin putket ainakin on laadukkaita ja kyllähän laatuun on hyvä panostaa.
Mutta hintaa noilla putkilla on kyllä sen verran että jos vaan mahdollista, niin itse tekemällä saa juuri sellaisen kuin haluaa/osaa ja säästetyt rahat voi sijoittaa vaikka muualle, ainahan ei ole tätä vaihtoehtoa käytettävissä.
Simonsin putket on yleensä ollut äänekkäämpiä kuin muut.
Kokemukset golffista ja passatista, aikalailla samantyylisiä putkistoja molemmat.
Mutta hintaa noilla putkilla on kyllä sen verran että jos vaan mahdollista, niin itse tekemällä saa juuri sellaisen kuin haluaa/osaa ja säästetyt rahat voi sijoittaa vaikka muualle, ainahan ei ole tätä vaihtoehtoa käytettävissä.
Simonsin putket on yleensä ollut äänekkäämpiä kuin muut.
Kokemukset golffista ja passatista, aikalailla samantyylisiä putkistoja molemmat.
Mä tein omaan passattiini putkiston uusiksi kateista (2kpl) taaksepäin uusiksi loppuun asti kaksosasena (2x48mm putkilla) ja rupes ampuun putkeen kun käytin pelkkiä läpivirtaavia vaimentimia... nyt on uus pöntyö hommattuna et yhistän ne ennen taka-akselia yhteen ja yks pönttö akselin jälkeen (väliseinävaimennin). Putkissa on aika sovittelu ku tulee sieltä taka-akselin ja vetareiden välistä ettei ota mihkään kiinni.Pahasanoo vaikutuksista kulkuun kun auto on edelleen projektina :D Peltipakosarjaa halusin mut pirun harvassa näihin nelikkoihin...
itsekkin ajattelin tota peltisatsia pitää katsoa keväämmällä onko muita innokkaita jos vaikka kimpaan tiettäsi jossain pajalla esim:martiliuksella.
se kyllä oli ihme juttu että kaksi väli vaimentajaa kummalin puolella ja sitten viellä yksi pääte vaimentaja vissiin tulee aika makkala yhdellä välivaimentajalla?
itsekkin voisi harkita tota teese itse vaihto ehtoa mutta toi simonsin paketti kiinostas tutun tuttu hintaan saisi yhdestä varaosa liikkestä 360€ ton paketin.
se kyllä oli ihme juttu että kaksi väli vaimentajaa kummalin puolella ja sitten viellä yksi pääte vaimentaja vissiin tulee aika makkala yhdellä välivaimentajalla?
itsekkin voisi harkita tota teese itse vaihto ehtoa mutta toi simonsin paketti kiinostas tutun tuttu hintaan saisi yhdestä varaosa liikkestä 360€ ton paketin.
niin tosiaan mitenkäs corradon pelti satsi kävistohon passattiin
http://www.supersprint.com/homeuk.htm

http://www.supersprint.com/homeuk.htm
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”