Tekstiosio kun on alhaalla niin ei auta kuin kysyä täältä. Olen joskus nuo ohjeet lukenut, mutta en niitä nyt enää muista kun oma ensimmäinen G3 on ollut alla pari päivää. IN 02 vilkkuu käynnistettäessä pari kertaa, joten kertokaas joku parempimuistinen miten tuo nollattiin.
Searchistakaan ei tuntunut olevan apua kun selvät ohjeet kerran on teksteissä, niin minkä takia niitä täällä olisikaan sen tarkemmin käsitelty.
G3 huoltovälinäytön nollaus
Valvoja: ffp jäsenet
En mee nyt ihan takuusseen mut muistaakseni oli näin
Käännä avaimesta virta päälle, ja katso että näyttö on kokonaismatkamittarin kohdalla ja painat sen puolen napin pohjaan, katkaiset virrat.
Nyt pitäisi näytössä lukea oel ja sit virrat päälle valikoita läpi nopeusmittarin napilla ja ainakin mulla kellon alemmalla napilla sitten nollataan (minuutti napilla) muistit ite en tiedä järjestyksestä sen enempää miten ne pitää tehä mut mulla näky in 02 in 01 ja oel siinä muistissa ja nollailin niitä aikani kunnes näytössä luki in 00
Käännä avaimesta virta päälle, ja katso että näyttö on kokonaismatkamittarin kohdalla ja painat sen puolen napin pohjaan, katkaiset virrat.
Nyt pitäisi näytössä lukea oel ja sit virrat päälle valikoita läpi nopeusmittarin napilla ja ainakin mulla kellon alemmalla napilla sitten nollataan (minuutti napilla) muistit ite en tiedä järjestyksestä sen enempää miten ne pitää tehä mut mulla näky in 02 in 01 ja oel siinä muistissa ja nollailin niitä aikani kunnes näytössä luki in 00
Virtojen ollessa pois painat TRIP nappulan pohjaan ja pidät pohjassa, tämän jälkeen virrat päälle ja pois, kun virrat on pois päästät TRIP napista.
Näytössä pitäis lukea OEL, painat kellon minuutti nappia pohjassa kunnes OEL:in tilalle tulee monta vaakaviivaa.. Tämän jälkeen painat TRIP nappia uudestaan, näyttöön tulee IN 01, taas minuutti nappi pohjaan kunnes näytössä vaakaviivat.
Ja sama vielä kolmannen kerran niin IN 02 on nollattu.
Viimeksi vielä virrat päälle ja pois niin se oli siinä..
Tietty nuo huollot voi nollata yhden kerrallaan, mutta itse nollasin aikanaan ne kaikki samalla
Näytössä pitäis lukea OEL, painat kellon minuutti nappia pohjassa kunnes OEL:in tilalle tulee monta vaakaviivaa.. Tämän jälkeen painat TRIP nappia uudestaan, näyttöön tulee IN 01, taas minuutti nappi pohjaan kunnes näytössä vaakaviivat.
Ja sama vielä kolmannen kerran niin IN 02 on nollattu.
Viimeksi vielä virrat päälle ja pois niin se oli siinä..
Tietty nuo huollot voi nollata yhden kerrallaan, mutta itse nollasin aikanaan ne kaikki samalla
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”