Rovaniemellä jollakin uus lelu?!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Rovaniemellä jollakin uus lelu?!
Varoitus!! Tämä on sitten avautuminen!
Tänään puolenpäivän aikaan ajelin 4-tietä pitkin Rovaniemen keskustan kohdassa (60km/h:n rajoitus) koska oli ärsyttävä rapakeli ajoin ehkä vähän turhankin hitaasti, mitäs tuli pestyä auto... Edessä meni autoja, takana tuli autoja, peilistä näin kuinka tumma uusi A4(saattoi olla jopa S4) syöksyi letkan ohi suoraan eteeni ja edelleen kääntymiskaistalle roin keskustaan minne olin itsekkin menos. Vaikea sanoa kumpi V*****aa enemmän se puolensentin paskakerros joka lenti neitseellisen maalikerroksen päälle vai se lapiollinen kiviä joka ropisi tuulilasille. Ainahan auton voi pestä uudelleen ja tuulilasin vaihtaa... Tälle S4 miehelle siis pisteet siitä että korotti meidän Audi kuskien mainetta oikein huolella. En tiedä kumpaa toivon enemmän: sitä että kyseinen rattikeisari lukee tämän, ehkä toivon enemmän ettei moinen pienimunainen pässi ainakaan FFP:n mainetta pilaa!!!
Tänään puolenpäivän aikaan ajelin 4-tietä pitkin Rovaniemen keskustan kohdassa (60km/h:n rajoitus) koska oli ärsyttävä rapakeli ajoin ehkä vähän turhankin hitaasti, mitäs tuli pestyä auto... Edessä meni autoja, takana tuli autoja, peilistä näin kuinka tumma uusi A4(saattoi olla jopa S4) syöksyi letkan ohi suoraan eteeni ja edelleen kääntymiskaistalle roin keskustaan minne olin itsekkin menos. Vaikea sanoa kumpi V*****aa enemmän se puolensentin paskakerros joka lenti neitseellisen maalikerroksen päälle vai se lapiollinen kiviä joka ropisi tuulilasille. Ainahan auton voi pestä uudelleen ja tuulilasin vaihtaa... Tälle S4 miehelle siis pisteet siitä että korotti meidän Audi kuskien mainetta oikein huolella. En tiedä kumpaa toivon enemmän: sitä että kyseinen rattikeisari lukee tämän, ehkä toivon enemmän ettei moinen pienimunainen pässi ainakaan FFP:n mainetta pilaa!!!
No on se vain kumma että juuri tuolla kohdalla nelostietä riittää noita törttöilijöitä...milloin kanttaa erottajan shellin kohdalta joku katsomatta eteen kun siinä ei ole ryömintäkaistaa, milloin joku lähtee hapettamaan kuin järjenköyhä kun nopeusrajoitus muuttuu 60->80. Vasta eilen oli tuolle paremmalle puoliskolle sattunut samassa kohtaa vastaava tilanne.
Mulla on musta A4...joskin vanha, joten minä se en ollut :)
Mulla on musta A4...joskin vanha, joten minä se en ollut :)
-
- -
-
- -
Kyllä noita löytyy. Tampereella olen pari kertaa nähnyt vastaavan ajotavan omaavan kuskin, tulee keskustasta päin ja kurvaa ohitustielle pirkkalan rampista. Ei välitä muista autoilijoista tai liikenneturvallisuudesta pätkääkään vaan saattaa koukata viime tipassa yhden kaistan yli oikealle.Tälle S4 miehelle siis pisteet siitä että korotti meidän Audi kuskien mainetta oikein huolella.
Toki samanlaisia tyyppejä näkee liikenteessä millä tahansa autolla, ei tässä nyt ole kulkupelistä vaan kuskista kyse.
Edit: Vaikka tämäkin tyyppi jollain Audilla ajelee.
Noinki moni on kyseisen kuskin ajelut nähny nii varmaan rekkari on jollekki mieleen jääny?
Pankaas kirjaimet ja numerot näkösälle, jos ei nii väri, sedan vaiko avant?
Lisätäämpä nyt tähän vielä tuo pieni "motarin" pätkä...
Varmaan joku muuki polttanu hihansa nuo vasemmalla kaistalla 60km/h ja alle matelevat autoilijat. Näistä oli paikallisessa(lapin kansa) lehdessäkin juttua.
Savu nousee korvista harvase päivä ku tuo kulkupeli tuppaa kiihtyyn 0-80km/h noin minuutissa :)
Pankaas kirjaimet ja numerot näkösälle, jos ei nii väri, sedan vaiko avant?
Lisätäämpä nyt tähän vielä tuo pieni "motarin" pätkä...
Varmaan joku muuki polttanu hihansa nuo vasemmalla kaistalla 60km/h ja alle matelevat autoilijat. Näistä oli paikallisessa(lapin kansa) lehdessäkin juttua.
Savu nousee korvista harvase päivä ku tuo kulkupeli tuppaa kiihtyyn 0-80km/h noin minuutissa :)
Mitä ylemmäs kartalla mennään sitä vähemmän porukkaa tienpäällä tarvitaan ruuhkan aiheuttamiseen. Rovaniemellä se luku on kaks jäärää autoilijaa rinnakkain roimun rotkossa ja kukaan ei mene niiden edelle. Hävettää tunnustaa et kotopaikassa äijä edustaa juuri näistä sitä toista. Se kun ei voi ymmärtää miksi siinä vasemmalla kaistalla ei voi ajaa 70:ä ku oikeekin on vapaa...
-
- -
Tämähän vain osoittaa sen, ettei ne kaikki katoa bittiavaruuteen. Onkos foorumin kantaa alettu enempikin säilömään vai vieläkö noita topicceja täytyy uppia tietyin väliajoin?
Joo... OT! Puolet vuoden/kaksi ja etenkin vanhemmista topiceista jotka on jossakin jutussa linkitetty toiselle topicille on yleensä hukassa. Kiva niitä klikkailla sitten "tääl oli jo valmis topicci!" kommeteilla varustettuna. Google haku varsinkin ohjaa useimmiten topicciin jota ei enää edes ole. Ja sitten vielä suurinosa kuvalinkeistä. Kukaa ei vissiin tajua sitä että kerran kun kuvan postaa, se linkki on netissä ikuisesti. Se ei auta yhtään jos sen kuvan 3 vuoden päästä poistaa. /OT
avautuminen muuten niin hienoa saittia vastaan :O (syyttäkää kuningas alkoholia,mutta avautuminen perustuu kokemuksiin, johon ei esim. motskari tai mersufoorumilla ole törmännyt)
-
- -
heh
Kun heittää hyvät löylyt, ne kestää pitkään...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”