Kysymys mono-jetronicin & mono-motronicin eroista
Valvoja: ffp jäsenet
Kysymys mono-jetronicin & mono-motronicin eroista
Eli mono-jetronicin ja mono-motronicin erohan on periaatteellisesti vain se että mono-motronic ohjaa myös sytytystä. Nyt olen rakentamassa kaasutin autoon yksipisteruiskutus järjestelmää ja mietin että voiko mono-motronic järjestelmän kytkeä mono-jetronic järjestelmän tapaan käyttämättä sytytyspuolta ollenkaan. Eli toimiiko mono-motronicissa pelkkä polttoiaineen ruiskutuspuoli itsenäisesti jos en halua / voi kytkeä sytytystä?
Koittamallahan se selviää. Ruiskupuoli haluaa jokatapauksessa tietää moottorin asennon/nopeuden joten sulla pitää olla kärjetön sytkä vaikka sitä ohjattaisiinkiin sitten alipaineella ja keskipakovoimalla. Jätä kytkemättä se sytytyksenohjaus. (En kyllä ymmärrä miksi jättäisit jos se kärjetön sytkä on jo, mutta...)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa