Eli nykyisen k-jetti höpölöpön tilalle olis tiedossa g60 täyd-tekniikka, nykyinen kone kasattu jenkki jetan lohkoon jossa matalapuristeiset männät ja gti 8v:n k-jetti kannella joka kunnostettu. Olisiko kannattavaa laittaa toi koko g60 tekniikka ja siihen soveltaa toi uusi to3/4 ja pakosarja. Mahtaisikohan onnistua että laittaisi tohon vanhaan kattilaan vaan ton g60:sen imusarjan sekä suuttimet+suutintukin ja duunaisi niiden ympärille megasqruitin.
Eli: -käykö g60 imusarja ja suuttimet k-jetti kanteen?
-joutuuko bensapumpun vaihtamaan
-istuuko g60 imusarja ton 8v gtin imusarjan mukaan tehdyn turbopakosarjan
kanssa?
-mihin tehoihin riittää g60 suuttimet?
-olisiko mahdollista käyttää g60:n alkuperäistä digifanttia vai joku megasqruit?
-Vai vaihtaisiko koko tekniikan ja katsastaisi auton g-ahtimella?
Tiedän että kysymykset tyhmiä ja vastaukset löytyy etsimällä mutta en jaksa enää lukea yhtään viestiketjua. Joku varmaan ymmärsi mitä ajan takaa ja vois heittää perustavaa laatua olevan vastauksen.. kiitos
g60 tekniikka ja mahd. pakokaasuahdin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 7.6.2005 23:19
Eli kanget ihan vakio kr:n kanget ja männät ilmeisesti mahlen leipomat siihen jetan matalapuristeiseen pataan.. Eniten kiinnostais noi muutokset mitä on pakko tehdä tohon että pääsis k-jetistä eroon. Ja tietenkin että onko järkevää ottaa muokkaus pohjaksi toi g60 tekniikka. Harmittaa kun tuli rakennettua toi vanha moottori ihan uusiksi ja siksi ehkä haluais sitäkin hyödyntää. Toi kiinni oleva uusi pakokaasu ahdinkin ois ehkä jatkossa parempi jos enemmän koneja halajaa..?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa