2.0 passat agg kierrosten rajoitin?
Valvoja: ffp jäsenet
2.0 passat agg kierrosten rajoitin?
Tuleeko rajoitin vastaan jo n.5200 rpm vai onko joku muu(mikä) vika? Muuten pelaa tosi hyvin, mutta kun esim. 2.vaihteella kiihdyttää niin helposti nappaa pelin poikki. Vika vai ominaisuus?
Hall- anturia ei tuohon AGG- koneeseen pysty vaihtamaan, eli koko virranjakaja uusiksi. Itse yritin koemielessä irroitella vanhasta virranjakajasta akselille prässättyä sakaralevyä (joka on siinä hall- anturin päällä) ja pitää aika velho olla, että sen ehjänä/käyttökelpoisena irti saa. Kokeilin koko työkaluarsenaalin läpi, osien jäädyttämistä kylmäspraylla jne... Bocsh- liikkeestä saa kyllä erillisenä kyseistä anturia noin 40-50€ hintaan. Volkkariliikkeessä koko virranjakaja (vaihtolaite) maksoi muistaakseni hieman alle 200€.
janne81 kirjoitti:Tuleeko rajoitin vastaan jo n.5200 rpm vai onko joku muu(mikä) vika?
Vaihda Hall-anturi (tässä tapauksessa todennäköisesti koko jakaja).
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?p=299508
Jakajan ratas irti, sitten koko akseli kaikkineen sakaralevyineen lähtee nostamalla pois, tämän jälkeen vanha anturi irti ja uutta tilalle, kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Onko kokemusta onnistuuko näin? Kävin äsken korjaamassa liitoksen eikä auta mitään. Autohan toimii vaikka koko hall-anturin pistokkeen repii irti. Siis alle tuon n.5200rpm.
Onko kokemusta onnistuuko näin? Kävin äsken korjaamassa liitoksen eikä auta mitään. Autohan toimii vaikka koko hall-anturin pistokkeen repii irti. Siis alle tuon n.5200rpm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa