"lastutus" on kohta ajankohtainen niin heräsi kysymymys että kestääkö tuo AUM:n vakio by-pass lisääntyneet paineet? On jo mallia jousi, eli ei ole vanha kalvomallinen. Ja onko mitään hyötyä vaihtaa alkuperäistä kunnossa olevaa esim. tähän? Ylin tuossa sivulla.
2,5" cat-back ja paremmin virtaava paneelisuodatin oli tarkoitus vaihtaa. Onko suurikin merkitys vaihtaako ton putken ja suodattimen ennen säätöä vai jälkeen? Painotan sanaa suurikin, eli jonkinnäköinen vaikutus varmasti on. Mutta toimiiko kone normaalisti vaikka ohjelma olisikin tehty vakio osille?
Vakio by-passin kestävyys 1.8t (AUM)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 17.9.2007 17:07
Ei toimi täydellisesti vakiolla saat tasaisemmin painetta vaihtamalla vakion, itselläni on vakio ja todettiin juuri, että paineen vaihtelut poistuisivat vaihtamalla ByPass. Nyt 206hv/298Nm ohjelm. +2,5"DP ja TP.
Onko kokemusta käykö ByPassi S3:sta tai TT:stä suoraan VW 1.8T:n vakion paikalle ja onko se parempi kun aftermarket vastaavat esim. Forge tms.... ?
Onko kokemusta käykö ByPassi S3:sta tai TT:stä suoraan VW 1.8T:n vakion paikalle ja onko se parempi kun aftermarket vastaavat esim. Forge tms.... ?
Onko kokemusta käykö ByPassi S3:sta tai TT:stä suoraan VW 1.8T:n vakion paikalle ja onko se parempi kun aftermarket vastaavat esim. Forge tms.... ?
Käy suoraan. Paremmuudesta en tiedä mutta lastutetussa autossa ois suositeltavaa käyttää juurikin tuo TT:n pässiä. Ainakin tuolta saa uusia by-passejä kolmella kympillä. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=51322
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa