1,8T Golffin vakioturbon kestävyys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

[Jartza]
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.7.2007 13:54

1,8T Golffin vakioturbon kestävyys

ViestiKirjoittaja [Jartza] » 1.9.2007 13:57

juu elikkäs sellasta kyselisin että paljon tuota golffin vakioturboa kärsii ahtaa? Asennutin hiljattain EMJ Powerin lastun joka nosti ahtopaineet n. 1 kiloon.

Kyseisessä laitteessa on myös asennettuna ns. "turboruuvi", jonka kiersin kiinni lastutuksen jälkeen.
Eli oiskos kokemuksia 1,8T:n vakioahtimen kestävyydestä, miten suurilla paineilla sitä kannattaa käyttää?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 1.9.2007 19:49

Sen verran mitä toi lastu pyytää paineita, jos nostat jollain turbo ruuvilla paineita niin auto menee toden näköisesti laihalle

Myös ahtolämmöt nousee ja voi ruveta nakuttaa, koska ohjelma tehty pienemmille paineille, eikä siitä hyvää seuraa

VAGkanzler
-
Viestit: 4
Liittynyt: 17.9.2007 17:07

ViestiKirjoittaja VAGkanzler » 28.9.2007 16:29

Mitä hyötyä tosta turbo ruuvista on , muuta kun että saat ahtolämmöt nousemaan ja seokset laihalle itse sitä ruuvailemalla ? Varmaankin toi 1bar on aika max K03:lle. Paljon sulla on Tehoja nyt ?

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 1.10.2007 2:38

Tuommoisen k03 maksimipaine kyllä on lähellä tuota 1bar ja mitä järkeä nostaa sitä painetta kattoon kun ei se sitä ilmaa määräänsä enempää sieltä lävitse työnnä vaikka mitä tekisit.
Isomman ahtimen vaihto edessä kun tehoa yritetään enemmän ottaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa