Elikkäs, seuraavan auton osto alkaa olemaan melko likellä kun tuo nykyinen farkku joutaisi jo projektiksi.
Näppärää käyttistä siis haetaan (tai isännälle uutta lelua ja tehdään nykyisestä emännän auto? :D), kannattaako noihin '94->97 Golf VR6 Syncro variantteihin tahi vastaavan ikäisiin Passatteihin sekaantua, manuaalilaatikolla luonnollisesti?
Vai tyydynkö esim. 16v syncro Passat varianttiin? Nelikko olisi kiva ja myös isokone ;)
Ellei sitten lähde taloudellisuuslinjalle ja sekaannu TDI synkkaan, tosin siitä on VR6-fiilikset kaukana.
Ts. nelikko mutta millä koneella? Kestääkö VW:n nelikko tontittamisen ongelmitta? Miksikään sikapoljenta autoksi se ei olisi tulossa.
edit: VR6-koneen 'ongelmat' on tiedossa joten siitä ei tarvitse jutustella, löytyy searchillakin mukavasti. Mutta tuo nelivetotekniikka?
Golf/Passat VR6 Syncro Variant - tekniikka jutustelua
Valvoja: ffp jäsenet
taggis, pari oli mobilessa kaupan mutta tosiaan ei noita montaa ollut, tosin ne mitkä oli, olivat melko täydellisellä varustuksella omaan silmään ;-)
Ja nyt kun ei olla heti-tänne-se -aikataululla liikenteessä niin kerkiää odottamaan sitä 'yksilöä', kunhan vain saa vähän vinkkejä että mihinkä ei kannata käsiään sotkea.
Ja nyt kun ei olla heti-tänne-se -aikataululla liikenteessä niin kerkiää odottamaan sitä 'yksilöä', kunhan vain saa vähän vinkkejä että mihinkä ei kannata käsiään sotkea.
Jepjep, no muutama tekniikanvaihto sitten näyttää olevan ulkomailla kaupan, nuo 16V:t siis.
VR6:ia sitten löytyy huomattavasti enemmän ja monessa on jopa varustelutaso kunnossa ;-) Tarvii mietiskellä kumpaan sitä kallistuu, Golf vai Passat osastoon kun taidan omiin ajoihini ottaa uuden tulokkaan. Golf taitaa olla inan kevyempi mutta muuten pidän sitä hieman rimpulana verrattuna B3/4:een.
VR6:ia sitten löytyy huomattavasti enemmän ja monessa on jopa varustelutaso kunnossa ;-) Tarvii mietiskellä kumpaan sitä kallistuu, Golf vai Passat osastoon kun taidan omiin ajoihini ottaa uuden tulokkaan. Golf taitaa olla inan kevyempi mutta muuten pidän sitä hieman rimpulana verrattuna B3/4:een.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa