Käytetyn vanteen osto?
Valvoja: ffp jäsenet
Käytetyn vanteen osto?
Jep eli talvi aluja olisin ostamassa käytettynä ja semmosia kuin Enzo 15" missä on pieniä käytön jälikiä yhessä vanteessa, niin onko toi Enzo ihan joku halpis merkki eli paljonko sellasisita kehtais köyhtyä noin? Suorat pitäis myyjän mukaan olla ja päällä on kaksi hyvää ja kaksi huonoa kesäkumia...
Ei se nyt ihan noinkaan mene: itsellä on koko ajan Nettivaraosan haku päällä 15" aluista ja ihan muikeita hintoja noilla tuntuu olevan.
Renkaitten kanssa vanteita ostettaessa pitää olla hyvin varovainen, ainakin pitää itse päästä näkemään/noutamaan. Monesti "lähes uusi" merkkirengas on nettikaupassa oikeasti sakkorajalla oleva pinnattu. Paskoista renkaista ei ole vanteilla kuin harmia.
Vanteet vaativat usein kunnostusta, mikä edellyttää melkein muutenkin renkaan irrotusta.
Rahti pompsahtaa heti, kun ostat renkaitten kanssa ja renkaitten irrotus vanteilta maksaa. Juuri ostin yhden 15" satsin, kerroin myyjälle, että en halua renkaita mukaan , mutta hän ei suostunut. Vaikka kokonaishintaa alennettiin, toivat rengasliikkeen kasaan heitetyt pinnoitetut renkaat vain tarpeetonta kulua.
Renkaitten kanssa vanteita ostettaessa pitää olla hyvin varovainen, ainakin pitää itse päästä näkemään/noutamaan. Monesti "lähes uusi" merkkirengas on nettikaupassa oikeasti sakkorajalla oleva pinnattu. Paskoista renkaista ei ole vanteilla kuin harmia.
Vanteet vaativat usein kunnostusta, mikä edellyttää melkein muutenkin renkaan irrotusta.
Rahti pompsahtaa heti, kun ostat renkaitten kanssa ja renkaitten irrotus vanteilta maksaa. Juuri ostin yhden 15" satsin, kerroin myyjälle, että en halua renkaita mukaan , mutta hän ei suostunut. Vaikka kokonaishintaa alennettiin, toivat rengasliikkeen kasaan heitetyt pinnoitetut renkaat vain tarpeetonta kulua.
Monesti ilmoitukset ovat kaiken lisäksi tuollaisia, eli otetaan kuva rengasvalmistajan kataloogista tai sitten niin etäältä, että ei ole mitään mahdollisuutta nähdä vanteen oikeaa kuntoa.
ööh..
Mulla on Borassa 15" Enzot, enkä suostuis niitä edes myymään eteenpäin. Hilseilee meinaan vanteen reunoista jotain mähmää.
moi enzo ei ole halppis vanne vaan samalla tetaalla tehdään kun aez eli ihan laatu vanteet !
vinkki vinkki! älä osta niitä huonoa laatusta tavaraa.. "halppis merkki" itse en ostas ainakaan=)
Mulla on Borassa 15" Enzot, enkä suostuis niitä edes myymään eteenpäin. Hilseilee meinaan vanteen reunoista jotain mähmää.
-
- -
- Viesti:
Joo ostin Biltemasta Chryslerin talvivanteet toissaviikolla, ja Biltema laatikon sisältä tuli AWS kiekot. Hintaa ruottissa 17" kierrokselle oli 200€, suomen valikoimassa sitä mallia ei näköjää oo, mutta noiden muiden samankokosten hinta on 59€/kpl. Pyörii, toimii... Kaikissa yks 10g paino nastahakkapelittojen kans.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”