Tummennuskalvojen poisto!
Valvoja: ffp jäsenet
Tummennuskalvojen poisto!
helppikää vähän millä saisin vanhat kalvot pois. oon yrittäny sinolia, lakkabensiiniä, jotaki tiivisteen poisto ainetta joka sulattaa myös jotaki muoveja, metallilastoja ja kaikkee. ei irtoo hevillä. lähtee aina semmosia pieniä suikaleita joten on vähän turhauttavaa. helppikää
-
- -
- Viesti:
Vähän riippuu kalvon valmistajasta millä tavalla irtoaa, vähän paremmat irtoaa helpommin isoissa paloissa.
Itse vaan revin pitkäjänteisesti kaiken pois, vaikka lähtikin vähän pienissä paloissa ja sitten lopun pois vaan ihan asetonilla. Mitä oli pikkusia kalvonpalasia, niin suli ihan pois tuolla asetonilla.
Kannattaa vaan olla varovainen tuon litkun kanssa, saattaa muuten muoviverhoilutkin vähän pehmitä...
Itse vaan revin pitkäjänteisesti kaiken pois, vaikka lähtikin vähän pienissä paloissa ja sitten lopun pois vaan ihan asetonilla. Mitä oli pikkusia kalvonpalasia, niin suli ihan pois tuolla asetonilla.
Kannattaa vaan olla varovainen tuon litkun kanssa, saattaa muuten muoviverhoilutkin vähän pehmitä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”