Caddyn iskareiden ja jousien vaihtoon vinkkejä.
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyn iskareiden ja jousien vaihtoon vinkkejä.
peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä, mutta jotain vinkkejä et mitä kannattaa huomioida. Ja sitten kummat kantsii ostaa kaasu- vai nesteiskarit, eroja? jos jollakulla on ns. "räjäytyskuvaa" tosta iskunvaimennin ja pyöräntuenta tsydeemistä, niin siitä vois olla apua. vinkkejä kts.
Takana ei tarvii edes nostaa perää ylös, muuta kuin avaa pultit ja se siitä. Samalla kun etupään avaa niin vaihtaa ne yläpään laakerit jos ei ole äskettäin uusittu. Iskunvaimentajan mutteriin tarviit erikoisavaimen tai sitten sen voi myös tehdä itse esim. hylsystä. Jousipuristimet tarviit myös.
Itse laitoin halvimmat mitä löysin eteen ja taakse eli motonetista. Jouset olisi kyllä kannattanut vaihtaa eteen kun jäi vähän keinuvaksi.
Itse laitoin halvimmat mitä löysin eteen ja taakse eli motonetista. Jouset olisi kyllä kannattanut vaihtaa eteen kun jäi vähän keinuvaksi.
ei välttämättä tarvi jousipuristimia... tsoin kyl vähän helpottaa... laitakko vakiot vai matalemmat jos matalemmat niin ei todellakaan tarvi jousipuristimia jos jätät vakio tolpat... ihan näppärä homma.. ja eteen ennenku nostat niin löysäät yläpään mutterit irti...
niin ja ei välttämättä tarvi sitä erikoistyökalua etupään iskareiden yläpäähän.. pitkä kärkiset pihdet toimii suht hyvin...
niin ja ei välttämättä tarvi sitä erikoistyökalua etupään iskareiden yläpäähän.. pitkä kärkiset pihdet toimii suht hyvin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 29 vierailijaa