Hankin käyttöautoksi ko. auton vuosimallia -96. Ruuvasin hieman perussyöttöä lisää ja meinasin nostaa hieman ahtoja sinne 1 bar tienoille. Kysymykseni liittyy turbon takana olevaan kierretankoon, jossa on kahden mutterin välissä jonkinlainen vipu. Mikä on tämän osan tarkoitus? Toinen kysymys olisi että mistä kierroslukumittari mittaa kierrosluvun?
En ole autojen kanssa paljon touhunnut, joten kysymykset saattaa olla hieman tyhmiä...
Kysymyksiä Vento Ekodieselistä
Valvoja: ffp jäsenet
Itselläni ei tangossa pituus riittänyt baariin saakka, mutta 0.7 ja jäähdytin riittivät minulle.
Itselläni on ollut aikojen saatossa puolenkymmentä golffin dieseliä (ykköstä, kakkosta, kolmosta) -yhdenkään syöttöä en ole pysyvästi ruuvannut. Vapaasti hengittävissä savutus on lisääntynyt enemmän kuin suorituskyky ja ahdetuissa riittää ahtokaran viilaus vakioturbon kanssa hyvin pitkälle. Syötön ruuvaus lisää tuossakin savutusta.
Itselläni on ollut aikojen saatossa puolenkymmentä golffin dieseliä (ykköstä, kakkosta, kolmosta) -yhdenkään syöttöä en ole pysyvästi ruuvannut. Vapaasti hengittävissä savutus on lisääntynyt enemmän kuin suorituskyky ja ahdetuissa riittää ahtokaran viilaus vakioturbon kanssa hyvin pitkälle. Syötön ruuvaus lisää tuossakin savutusta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 31 vierailijaa