Eli minkälainen siinä on ollut orkkiksena? Tiskiltähän sitä ei enää saa.
Kuva olis kiva.
Ja nyttenhän ei tarkoiteta VW:n merkkiä,sen mä olen joskus nähnyt.
Golf G60 maskin merkki
Valvoja: ffp jäsenet
http://tinyurl.com/2spjs8
E:Joissakin kuvissa kyllä näyttäis että on vaan semmoset punaiset irtonaiset kirjaimet.
E:Joissakin kuvissa kyllä näyttäis että on vaan semmoset punaiset irtonaiset kirjaimet.
Tuollaisen itse olen nähnyt mutta olikos se Corradon keulassa?
E:Tuosta tihrustelin samaa jos on orkkis merkki.
E:Tuosta tihrustelin samaa jos on orkkis merkki.
Tuollainen on kakkiksen keulalätkä. Poimittu omin pikku kätösin -91 Golffin keulasta.
Original Teilenummer: 191 853 679 G
Noin tuolla linkissä lukee. Mitä lie sitte tarkoittaa. Ei oikein tuolla aikuisviihdesaksalla kovin pitkälle pötkitä. =D
Täytyy kai liimailla se merkki sitte tuonne keulaan.
Juice: Olikos toi jollain klipseillä kiinni vaikos liimattava? Itsellä o tollane jonka olen jo peräänkin liimannut.
Juice: Olikos toi jollain klipseillä kiinni vaikos liimattava? Itsellä o tollane jonka olen jo peräänkin liimannut.
Maskimerkissä on sellaset klipsit millä se tulee kiinni. Ei tartte liimailla ja saa näpsäkästi myös pois.
Tosin se käy orkkis maskiin niillä klipseillä. Sulla taitaa olla merkitön, joten en nyt ihan varma ole onko siinä samalaiset ne rivat kun orkkismaskissa. Harvaripasiin ei ainakaan käy oikein mitenkään se kiinnitys.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”