hylsy pakokaasu testistä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mikkole
-
Viestit: 200
Liittynyt: 9.5.2006 19:52

hylsy pakokaasu testistä

ViestiKirjoittaja mikkole » 28.8.2007 19:51

eli arvot vaihteli 3-4 välissä. Ajelin koneella reiluilla kierroksilla ennen katsastusta.
nyt ois kolmas katsastus ja ei menny läpi aiemmissa katsastuksissa mennyt rimaa hipoen läpi. Nyt kun vaihdettu uusi maffi niin tuntuu pirteemmältä mut ei mene läpi testistä. Millä saisin syöttöä pienenmälle että menis läpi. onko jotain poppakonstia millä saisin maffia huojattua?

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 28.8.2007 20:15

Vag-Com:lla IQ arvoa pystyy säätämään.

mikkole
-
Viestit: 200
Liittynyt: 9.5.2006 19:52

ViestiKirjoittaja mikkole » 28.8.2007 20:19

mutta ei siis ole mitään muuta kikkaa. esim maffin anturi irti tai muuta vastaavaa. jos olisi entinen anturi tallella niin laittaisin sen paikoilleen katsastuksen ajaksi. menisi varmaan sitten läpi

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 28.8.2007 20:26

Tiedä sitten mitä tuo maffin irroittaminen aiheuttaa. Syttyykö vikavaloa, onko syötöt vielä enemmän hakoteillä jne, viksummat kertokoon?

mikkole
-
Viestit: 200
Liittynyt: 9.5.2006 19:52

ViestiKirjoittaja mikkole » 28.8.2007 20:29

syöttöhän pienenee jos maffi näyttää pienenpiä arvoja ja tällöin noen määrä vähenee. Eikös nokea mitata testissä?.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 28.8.2007 20:35

Nokea mitataan, mietin vain että toimiiko se ihan kuitenkaan noin. Voi olla, että yläkierroksilla tulee kuitenkin nokea liikaa.

Jetman
-
Viestit: 866
Liittynyt: 24.7.2003 17:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jetman » 28.8.2007 20:59

Ilmanputsari varmaan jo onkin uusittu?

otor
-
Viestit: 81
Liittynyt: 26.7.2006 12:58

ViestiKirjoittaja otor » 28.8.2007 21:45

Kannattaa käydä mittauttaan savut jossaki muualla ennen katsastusta.
Tuleeko paljonkin näkyvää savua? Luulis, että nuilla lukemilla jo tulee.
Putkeen voi olla jääny nokea joka tulee sitten ulos kun polkasee mittauksessa. Kaverilla ainakin uudella putkella päästöiksi tuli 0.06 ja savua tuli ihan nähtävästi. Ei ollu vielä kertyny nokea putkeen.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 28.8.2007 22:05

Otat MAP:lta signaalin katki. Ei pala vikavalo ja SDI tuntuu kuuraketilta..

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 28.8.2007 22:12

Omassa tuntuu paremmin toimivan toi maffin "katkaisu". Auto yhä ahtaa mutta syötöt on minimissään. Jos mulla irroittaa mapin niin ahdotkin loppuu.

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 28.8.2007 23:23

minä katsastin edellisen golffin maffin piuha irti ja päästöarvo oli 0,7 luokkaa eikä ihmetelty mitään...

Gorro
-
Viestit: 391
Liittynyt: 20.6.2006 14:52

ViestiKirjoittaja Gorro » 30.8.2007 12:24

Morjes.
Mullakin corradosta pukkaa mukavat savut tyhäkäynnillä hieman ja poljettaessa sitten oikein kunnolla.

Osaako joku kertoa tuhon tarkastuskonsteja?

Autoon on vaihettu lastu ja tuntuisi vähän että kävisi hieman liian rikkaalla.
Viimeksi muokannut Gorro, 31.8.2007 8:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 30.8.2007 16:17

ei jumakauta....=) *reps*

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 30.8.2007 17:14

heheh =D

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 30.8.2007 20:40

joopa joo...;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa