Jenkki- / eurokakkisten erot?
Valvoja: ffp jäsenet
Jenkki- / eurokakkisten erot?
Onkos noissa jotain ihmeempiä eroja? Nuo äärivalot jenkkimallin loksuissa ja automaattivyöt mutta onko muuta oleellista eroa...?
Tästä autosta kyse ja mitä ilmeisimmin siis jenkkilästä.....
Tästä autosta kyse ja mitä ilmeisimmin siis jenkkilästä.....
Ainakin sähköt ovat aivan eri maata mitä olen nyt tuota ilmastointia asentaessa huomannut. Johtosarjat ovat erilaiset ja sulakeboksi sijaitsee eri kohdassa. Luultavasti puskurinraudat ovat myös vankempaa tekoa, mutta pitkälti samaa kauraa.
En tosin tiedä mitä tässä yksilössä on, mutta itsellä on 8v golfista ilmastointi ja johtosarjat niin niiden perusteella luulisin olevan erilaiset. Ja hyvä asia on yleensä, että varustelu on parempaa ja ilmastointi melkein kaikissa :)
En tosin tiedä mitä tässä yksilössä on, mutta itsellä on 8v golfista ilmastointi ja johtosarjat niin niiden perusteella luulisin olevan erilaiset. Ja hyvä asia on yleensä, että varustelu on parempaa ja ilmastointi melkein kaikissa :)
Liimatuulilasi, tukevammat aisat edessä ja takana, tukevammat puskurinrungot, vahvikkeet lokasiiven reunassa, sähköisiä eroja, saastemerkkivalo mittaristossa...
Broidilla on 84/85 Jetta kylmäkoneella projektina. Kalivorniasta joskus tullu.
Ei tahdo kestää kompuran akselitiivisteet uusilla aineilla. Vaikka retrokitin laittaski.
R12 aineelle löytyy toimivia korvaavia aineita.
Broidilla on 84/85 Jetta kylmäkoneella projektina. Kalivorniasta joskus tullu.
Ei tahdo kestää kompuran akselitiivisteet uusilla aineilla. Vaikka retrokitin laittaski.
R12 aineelle löytyy toimivia korvaavia aineita.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tässä aisa ei tarkoitakaan penistä tai perävaunun osaa vaan jotain runkopalkkia tai sen tapaista osaa etu- ja takapäässä?
Onkos kenelläkään hyvää arvausta miksi sähköt pitää olla jenkkimallissa niin paljon erilaiset?
Eikö olisi ollut halvempaa tehdä niin samanlaisia euromallien kanssa kun vaan mahdollista... Ei ikinä oo tajunnu tuota aspektia...
Onkos kenelläkään hyvää arvausta miksi sähköt pitää olla jenkkimallissa niin paljon erilaiset?
Eikö olisi ollut halvempaa tehdä niin samanlaisia euromallien kanssa kun vaan mahdollista... Ei ikinä oo tajunnu tuota aspektia...
R12 aineelle löytyy toimivia korvaavia aineita.
Niinhän niitä löytyy, mutta kun aineet vaihdetaan nykyisiin niin samalla täytyy vaihtaa ainakin kaikki kompuran tiivisteet. Tai näin ainakin marmoritiskillä mulle kerrottiin, kun kävin ilmastointilaitteen huoltoa kyselee.
Onkos kenelläkään hyvää arvausta miksi sähköt pitää olla jenkkimallissa niin paljon erilaiset?
Jos se on kato sitä kun siellä on erilaiset jännitteet ja taajuudet verkkovirrassakin niin autojen sähkötkin on haluttu tehdä erilaisiksi :D
R-134a vaatii muutoksia, mutta esim R-413A ei vaadi vaan vanhatkin esteriöljyt sekoittuu siihen.
Eli siis on olemassa aineita mitkä voi suoraan tyrkätä tuonne R12 aineella olleeseen ilmastointiin?? Toisin kun marmoritiskillä kertoivat? Ymmärsinkö oikein?
edit. Aika yllättävää, että se silti oli marmoritiskillä myymässä mulle melko kallista muutosremonttia :D
Viimeksi muokannut Eemeli, 27.8.2007 22:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa