EMJ Power "Optimal" + Sachs DMF

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

kunjolahilipapa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2007 12:22

EMJ Power "Optimal" + Sachs DMF

ViestiKirjoittaja kunjolahilipapa » 25.8.2007 13:16

Poistettu. Asiaa sovitellaan.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:55. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Naugit
-
Viestit: 8
Liittynyt: 25.8.2007 20:55

ViestiKirjoittaja Naugit » 25.8.2007 21:02

Poistettu ketjun aloittajan pyynnöstä.
Viimeksi muokannut Naugit, 27.8.2007 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kunjolahilipapa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2007 12:22

ViestiKirjoittaja kunjolahilipapa » 25.8.2007 21:33

Poistettu em. syystä.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

naukja2
-
Viestit: 77
Liittynyt: 26.12.2006 18:02

ViestiKirjoittaja naukja2 » 25.8.2007 23:51

Mulla on toiminut tuon saman pajan softa ihan ok.
Kytkin vaihdettiin kyllä uuteen alkuperäiseen, koska vanha oireili jo ennen optimointia. Nyt ei ole ollut ongelmia sen suhteen.
Myöskin kaksoismassa jyristää lievästi 6-vaihteella ajettaessa 80 alueella jo melko loivaan ylämäkeen. Kierroksia 6v/80kmh= 1600.
110 mittarinopeudella ei enää jyristä.
Tosin tuo samainen jyristys tuntuu kyllä joka vaihteella alle 2000 kierroksilla vedätettäessä ja yli 2200 mennessä häipyy pois.
Mitä järkeä on yleensäkään alle 2000 kierroksen kiusata voimansiirtoa, etenkin jos on tiedossa, että vääntöhuippu on juuri tuossa...?

mk
-
Viestit: 185
Liittynyt: 5.9.2003 23:39

ViestiKirjoittaja mk » 26.8.2007 1:01

Softien tekijöistä voi päätellä jotakin kun vertaa luvattuja Teho, Vääntö ja Huippunopeusarvoja. Autokohtaiset arvot on pilkulleen samoja joillakin firmoilla.

kunjolahilipapa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2007 12:22

ViestiKirjoittaja kunjolahilipapa » 26.8.2007 9:06

Poistettu.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kunjolahilipapa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2007 12:22

ViestiKirjoittaja kunjolahilipapa » 26.8.2007 9:06

Tuli tuplana..
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 26.8.2007 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

naukja2
-
Viestit: 77
Liittynyt: 26.12.2006 18:02

ViestiKirjoittaja naukja2 » 26.8.2007 9:19

Jyrinä on ehkä väärä sana kuvaamaan tuota kaksoismassan ääntä.. Se on ennemminkin resonoinnin voimistuminen annettaessa kaasua "liian pienillä kierroksilla".

kunjolahilipapa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2007 12:22

ViestiKirjoittaja kunjolahilipapa » 26.8.2007 9:26

Poistettu.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa