EMJ Power "Optimal" + Sachs DMF
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 25.8.2007 12:22
EMJ Power "Optimal" + Sachs DMF
Poistettu. Asiaa sovitellaan.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:55. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 25.8.2007 12:22
Poistettu em. syystä.
Viimeksi muokannut kunjolahilipapa, 27.8.2007 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on toiminut tuon saman pajan softa ihan ok.
Kytkin vaihdettiin kyllä uuteen alkuperäiseen, koska vanha oireili jo ennen optimointia. Nyt ei ole ollut ongelmia sen suhteen.
Myöskin kaksoismassa jyristää lievästi 6-vaihteella ajettaessa 80 alueella jo melko loivaan ylämäkeen. Kierroksia 6v/80kmh= 1600.
110 mittarinopeudella ei enää jyristä.
Tosin tuo samainen jyristys tuntuu kyllä joka vaihteella alle 2000 kierroksilla vedätettäessä ja yli 2200 mennessä häipyy pois.
Mitä järkeä on yleensäkään alle 2000 kierroksen kiusata voimansiirtoa, etenkin jos on tiedossa, että vääntöhuippu on juuri tuossa...?
Kytkin vaihdettiin kyllä uuteen alkuperäiseen, koska vanha oireili jo ennen optimointia. Nyt ei ole ollut ongelmia sen suhteen.
Myöskin kaksoismassa jyristää lievästi 6-vaihteella ajettaessa 80 alueella jo melko loivaan ylämäkeen. Kierroksia 6v/80kmh= 1600.
110 mittarinopeudella ei enää jyristä.
Tosin tuo samainen jyristys tuntuu kyllä joka vaihteella alle 2000 kierroksilla vedätettäessä ja yli 2200 mennessä häipyy pois.
Mitä järkeä on yleensäkään alle 2000 kierroksen kiusata voimansiirtoa, etenkin jos on tiedossa, että vääntöhuippu on juuri tuossa...?
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 25.8.2007 12:22
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 25.8.2007 12:22
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 25.8.2007 12:22
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa