T4 ACV ajoituksen säätöä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

T4 ACV ajoituksen säätöä

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 20.8.2007 23:44

Eipä ole tullut pakettiautoja rassailtua mutta nyt on yksi josta pitäisi ajoitusta säätää aikaisemmalle. Mitenkähän tuo tapahtuu, on kovin oudon näköiset kilkkeet verrattuna neloskoneisiin?

otor
-
Viestit: 81
Liittynyt: 26.7.2006 12:58

ViestiKirjoittaja otor » 21.8.2007 11:06

Sama homma kiinnostaisi. Jotaki ohjeita kattelin, mutta ei niistä ottanu tolkkua.
Aikasemmalle pitäis saada pumppua. vag com katottuna välilla katosi ruudulta.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 21.8.2007 11:31

Muutama vuosi sitten tuli vaihdettua jakoremmit tuollaiseeen, niin muistaakseni kääntelin sitä nokka-akselin takapäässä olevaa hammaspyörää. Siellä ei ole kartiota, vaan pinnat ovat suorat.
Pulttia kiristettäessä täytyy sitten pitää kiinni siitä hammaspyörästä.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 21.8.2007 12:53

Joo ja hienosäätö onnistuu takempaa 'ohjain'rullaa säätämällä. Varsinaisen kiristinrullan asento on syytä sen jälkeen tarkistaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa