Moro,
tilasinpa oman katiskan komistukseksi EU-kilvet. Hienoinen ongelma on, että lohkolämmittimen pistorasia on edessä ihan vanhan kilven vieressä, joten vanhoihin reikiin ei pysty uutta isompaa kilpeä kiinnittämään.
Kysymys: eihän IV-Golfissa ole puskurin takana mitään rikkimenevää rekisterikilvelle varatun tilan takana? Eli voin ruuvata nuo 19mm pituiset ruuvit ihan mihin paikkaan vain ko. alueella?
Toinen kysymys: saako mistään rekisterikilven kiinnitykseen ruostumattomia ruuveja? Vanhan kilven ruuvit pitänee porata pois (jos eivät pihdeillä käänny) kun ristipääkannat on ruoste syönyt ja tuo ruoste ja sen myötä ikävän näköiseksi mennyt kilpi saivat minut ylipäätään tilaamaan nuo EU-kilvet.
EU-kilven asennus Golf IV:hen, kestääkö ruuvata huoletta?
Valvoja: ffp jäsenet
Jos auto ei muualta ruostu, niin kilven ruuveja varten metalliin porattujen reikien ympäriltä. Itse olen vaihtanut jokseenkin kaikkiin kulkineisiini tarvikeliikkeistä saatavat valkoiset muoviruuvit. Muoviruuvi pysyy myös muovipuskuriin poratussa tiukassa reiässä kiinni ilman vastamutteria, kun laittaa esim. butyylikumia kierteisiin lukitteeksi.
Kilpiä laitetaan kiinni myös 3M harmaalla koriteipillä tai butyylikumilla.
Kilpiä laitetaan kiinni myös 3M harmaalla koriteipillä tai butyylikumilla.
Kiitoksia kaikille kommenteista., nyt ovat EU-kilvet edessä paikoillaan Würthin sinkityillä ruuveilla ja muovihatut päällä. Takana olikin tehty niin hyvä valmiit reiät, että kiinnitin niihin EU-kilvelle suunnitellun muovitaustan ja siihen mukana tulleilla muoviruuveilla itse kilven.
Noita Würthin ruuveja ei muuten Oulussa löytynyt Tarviketorilta eikä Kärkkäiseltä, Autoasissa (ex. AD Oulu) kuitenkin tärppäsi.
Noita Würthin ruuveja ei muuten Oulussa löytynyt Tarviketorilta eikä Kärkkäiseltä, Autoasissa (ex. AD Oulu) kuitenkin tärppäsi.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”